Explicaţii (Amintiri la cafea. Blog.)

Ok, poate am făcut mare vâlvă cu activitatea de Ziua Liceului şi v-am sâcâit cu informaţia în exces.

Acum, încerc să vă clarific şi mai exact, să îmi clarific, pentru ce am făcut blogul ăsta. Cred că activitatea „Amintiri la o cafea”, a fost doar începutul unei serii de evenimente de genul pe care aş dori, împreună cu clasa mea, să le realizez. Am avut noi o chestie din clasa a 9-a care ne-a făcut mai altfel (diploma pentru „cea mai frumos decorată clasă” pe care o ţinem şi azi la panou dovedeşte ceva), aşa că vom profita de timpul rămas din liceu să mai facem şi alte activităţi relaxante, că la asta ne pricem noi mai bine.

Iar legat de partea personală a blogului:

6a00d8341ca70953ef00e5521dd4d88833-800wi

3634521100_71a5663962

Posted on Ianuarie 17, 2009, in Activităţi, Timp Liber, Unde fugim de acasa?. Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

