Everything I asked for, and just a little bit more…

jhulhouh_2

Ca o completare la lista de cadouri, ca o chestie „before and after”, trebuie să mă „laud” cu ce-am primit şi cu ce mi-am luat de ziua mea:

Întâi de toate, playerul pe care l-am vrut (de la George şi Andra):

epc-mp4player-028-1g-1-l

Apoi parfumul Burberry Brit (de la Andra):

burberry-brit-ladies-2

Şi cârlige comice cu adeziv, de care chiar aveam nevoie (de la George şi Andra):

hpim1937

Şi o buburuză agitată şi un manechin-suport pentru bijuterii (de la Floricel):

hpim1919

hpim1920

Apoi, tenişii Pink Floyd pe care mi i-am luat fără să-i mai probez (de la mama):

pink-floyd-converse-00

Şi 3 pandantive placate cu argint (de la Vivi):

hpim1934

Şi cana Crazy Gang, pe care a ales-o Sebi (de la mine):

bunny

Apoi un tea filter sub formă de căsuţă (de la mine):

tea

Şi suport de lumânare şi ulei parfumat de liliac şi magnolie (de la Dana):

hpim1933

Apoi, o chestie foarte dragă mie, o retrospectvă prin poze şi poezii, a vieţii mele (de la Diana):

1

2

31

Şi păpuşa de lemn şi broscoiul cu acadele (de la Diana, Raluca şi Petronela – botezaţi Pop şi Foggy):

dollfeeeae92-4a65-46ac-b9c8-4ffeea521371large

perfetti_chupa_backpack_frog

Mulţumesc tuturor pentru frumoasele cadouri şi pentru mini-petrecerile, în etape:

– Cioco caldă şi „lamentări de dragoste” cu Diana şi Dana în Gatsby;

– Bomboane de ciocolata şi kilograme de râs în London’s cu Sebi, Vlad şi Raluca;

– Mâncare şi sifon comunist la Vocea Meselor ziua, Cuba Libre şi Macarena noaptea, cu George, Andra şi Sebi, la Bucureşti;

Posted on Mai 6, 2009, in Timp Liber. Bookmark the permalink. 1 comentariu.

  1. fataaa acuma mai facut mai populara decat eram b-):)) ms k ai zis sh d cadou de la noi cu „mica” intarziere:)) ne’o luat cv pana am gasit:-„

Lasă un răspuns

