Prima zi de vară!

Azi, duminică 21 iunie 2009, e oficial, prima zi din vară.

VrxYvcvZbo920nbraczw8OJ8o1_500

„La data de 21 iunie, ora 08:45 , longitudinea astronomică a Soarelui este de 90 grade , el intrind în semnul zodiacal al Raculului. Este momentul solstiţiului de vară, ce marchează începutul verii astronomice.”  zice Dr. Harald Alexandrescu pe site-ul Observatorului Astronomic „Amiral  Vasile Urseanu”.

Acum, noi ştim deja că vara a început de mult pe meleagurile nostre, prezentă cu întreg pachetul de soare, caniculă, îngheţată, vacanţă şi leneveală. Dar totuşi, în cinstea verii astronomice, putem sărbători.

6a00d8341ca70953ef00e552b77fd68834-800wi

Aşa că pentru „mica petrecere” vă propun cât mai multe fructe – sub formă naturală, în prăjituri sau sucuri (eu personal, am servit săptămâna asta, sub formă naturală, următoarele):

kiwi

Click aici pentru o reţetă de prăjitură cu kiwi şi click aici pentru kiwi în sirop.

cherries

Click aici pentru o reţetă de suc răcoritor de cireşe şi click aici pentru o reţetă de  prăjitură cu cireşe.

20080926apples

Click aici, aici şi aici pentru reţete de prăjituri cu mere.

apricots2

Click aici pentru o reţetă de prăjitură cu caise.

grapefruit3170

Click aici pentru o reţetă de suc de grapefruit.

Perfect-Pears

Click aici pentru o reţetă de prăjitură cu pere.

Şi în rest, vă interesează ce am mai făcut eu în prima săptămână de vacanţă? Păi….

M-am plimbat în jos pe Valea Jiului şi în sus pe Valea Oltului (poze făcute de Bianca):

Sibiu – Piaţa Sfatului şi bucăţele de oraş:

2

5

1

7

6

Târgul Jiu – Complexul Brâncuşi, cu Masa Tăcerii, un colţ de Poarta Sărutului şi Coloana Infinitului puţin strâmbă:

8

3

4

Am gătit vreo 2-3 chestii – tocăniţă de soia, orez cu roşii la cuptor şi cartofi noi copţi cu usturoi.

Am văzut şi nişte filme:

Doubt

Doubt2008d7194

X-Men 1, 2, 3

x_men_1

Şi am descoperit nişte melodii:

Secret Garden – Gates Of Dawn

HoneyHoney – Little Toy Gun

Am mai aflat şi câte ceva despre ceai:

C9SaIFGDZo9fx8d4TQSKIG6Yo1_500
Poveşti la o cană de ceai

Şi mi-am cumpărat ceai verde, ceai de coacăze şi ceai de măceşe, bogate în antioxidanţi şi bune pentru digestie.

Şi am mai descoperit câţiva artişti talentaţi:

Greg Gossel

Mihaela Vezentan

Dina GoldsteinFallen Princesses

Aşadar, în această săptămână m-am relaxat şi m-am hotărât să mă pun de treabă. Aşa că, în curând voi posta chestii noi pe Hippie Cheese Accessories şi Hippie Cheese Gifts :D.

Posted on Iunie 21, 2009, in Timp Liber, Unde fugim de acasa?. Bookmark the permalink. 3 comentarii.

Lasă un răspuns

