Road trips

Anna Wolf - Voyages

Ok, zilele astea, cu siguranţă au fost şi sunt pentru plimbări plăcute. Aşa că am găsit câteva poze inspirative, pentru locaţii de plimbări şi călătorii.

3318230104_a1bce3784d

DSC_0156

hear

1329_largeview-655jpg-480x318

street

Cât despre vacanţa mea…

Vineri (26. 06. 2009) am participat la o chestie drăguţă – „Fundiţa vie antidrog”. Am păstrat un moment de reculegere pentru cei care nu mai sunt printre noi din cauza drogurilor şi am dat drumul la baloane verzi şi albe, cu mesaje antidrog legate de ele. Dacă vreţi să aflaţi mai multe, click aici şi aici.

Iar week-endul, a fost unul frumos. Am făcut un „road trip” până mai încolo de Târgul Neamţ. Am mâncat o grămadă de fructe (piersici, zmeură, cireşe negre, vişine, căpşuni) şi am cules un buchet maaare cu flori de câmp (Sânziene, Sunătoare, Codiţa Şoricelului, spice de grâu, Margarete, Ochiul Broaştei). Iar cînd m-am întors, am prins târg la Târgul Neamţ 😀 – maşini, animăluţe de tot felul, îngheţată, fructe şi legume care mai de care mai arătoase, pălării de paie, jucării chinezeşti, o grămadă de lucruri utile şi inutile de vânzare.

HPIM0002

HPIM0097

HPIM0100

HPIM0081

HPIM0041

HPIM1996

HPIM0101

HPIM0034

Şi, chestii inspiraţionale găsite pe web:

– Un tip care pictează şi înfrumuseţează dulapuri – Lucas Rise (cunosc şi eu un dulap trist, undeva într-o cameră din Bucureşti, pe care ar trebui să-l „tunez” :D).

sans_parapluie_2

– Un filmuleţ de Thomas Edison cu Eugene Neidert făcând primele trickuri cu bicicleta.

– Un tip care „desenează pe pereţi” – Banksy.

Bart1

ratgirl2

looters

AbeLincoln2

Un film de văzut şi 2 melodii de ascultat:

Secret Window

01-johnny-depp-secret-window-1024x768

Hockey – Too Fake

Pixie Lott – Here We Go Again

Till next time, take a road trip !

Posted on Iunie 30, 2009, in Timp Liber, Unde fugim de acasa?. Bookmark the permalink. 3 comentarii.

  1. sunt dezamagita despre excursia cu har nu ai nici un post:-?

  2. ai mers pe jos pana la tg neamt?:>

  1. Pingback: 2010 in review (sau ce zice Wordpressu despre blogul meu) « Hippie Cheese's Weblog

Lasă un răspuns

