Relaxare de week-end.

hotchocolate

Am găsit melodia perfectă pentru un week-end călduros, dar plăcut, de vară…

Şi, pe când cotrobăiam prin pagini web, asta mi-a amintit de „concursul” organizat de profa de retorică – să acordăm unei căni simple, diferite întrebuinţări; dar cu imaginaţia debordantă a clasei noastre, s-a ajuns la un concurs de design. Şi aşa au luat naştere tot felul de proiecte – cana cu încălzire automată, cana cu fotografia celor dragi, cana cu triplă întrebuinţare etc. Când am găsit pagina asta, mi-am dat seama că ne-am muncit şi noi cât de cât capul, la nivel profesionist.

creativemugs09

creativemugs23

creativemugs03

O altă chestie drăguţă (pentru cei care încă mai aveţi dinţi de lapte 😀 ) – o trusă specială pentru Zâna Măseluţă

images

Şi dacă suntem în temă, relaxarea, vă recomand  2 filme pe care le-am văzut zilele astea…

Center Stage

center-stage

Center Stage : Turn It Up

turn-it-up-movie-poster1

Şi dacă vreţi să vă relaxaţi gătind, câteva chestii pe care le-am făcut săptămâna asta…

Paste cu soia şi sos de roşii

Supă de porumb

Mâncărică de mazăre

Supă de roşii cu orez

Spumă de căpşuni

Piept de pui cu lămâie, la cuptor

Ca poze inspirative şi relaxante de vacanţă, am găsit…

6a00d83451a43469e201156f15e54f970c-800wi

315297961_9514d180bb_o

EETwoznV5nplpurscqixSDIho1_500

Picture 16

choco_filled_raspberry

N357_1

Have a great week-end! (şi revin cu poze şi întâmplări de Buciureşti).

Posted on Iulie 4, 2009, in Activităţi, Bucătăreli, Timp Liber, Unde fugim de acasa?. Bookmark the permalink. 1 comentariu.

Lasă un răspuns

