Two Weeks Of Sun

feet-in-water

Zile de planuri  şi pregătiri la Bucale, după care o săptămână în Vamă, după care zile de lene la Bucale.

Poze de Vamă:

At Day:

– plaja

Vama 004

– scena Folk You! în pregătiri

Vama 012

– curtea lu’ tanti la care ne-am „gazat”

Vama 102

Vama 105

– Stuf

Vama 109

Vama 111

Vama 115

– „bannerul” pentru standul Hippie Cheese Accessories (da, am vândut şi nişte cercei:D)

Vama 064

Vama 002

At Night:

– Folk You!

Vama 016

– o Ada Milea neclară

Vama 021

– un Alexandru Andrieş mic mic

vama 333

– un început de lună plină la Folk You!

Vama 015

– veşnicele umbreluţe

Vama 040

– căţel de Vamă

Vama 050

– Stuf neclar

Vama 042

Muzică de soare:

Coconut Records – Davy: dupa beţii crunte, în special „Microphone”, „Any Fun” şi „The Summer”.

600px-Album_Davy_cover

All Time Low – Nothing Personal: de dansat pe plajă, în special „Weightless”, „Hello Brooklyn” şi „Walls”.

atl

The Friday Night Boys – Off The Deep End: de lenevit pe plajă, în special „Stupid Love Letter”, „Stuttering” şi „Suicide Sunday”.

Friday_night_boys_new_album_cover

Poze de Bucale:

– am facut prăjituri „Back Home”, care iniţial ar fi trebuit să fie fursecuri, dar din cauza compoziţiei au ajuns pandişpan cu Finetti.

Vama 119

– Mad Scientist – partea laterală a dulapului „tunat”; schiţa a făcut-o George (fratemiu), pictura am făcut-o eu.

Vama 126

Am făcut şi câteva „movie nights” în Bucureşti şi am văzut:

The Sixth Sense

n30531

Pride & Prejudice

pride-and-prejudice-dvdcover-2005

The Hangover

the-hangover

Cam aşa am petrecut săptămânile care-au trecut.

Sper că şi voi v-aţi distrat fain !

Posted on August 10, 2009, in Bucătăreli, Timp Liber, Unde fugim de acasa?. Bookmark the permalink. 2 comentarii.

Lasă un răspuns

