Zile curcubeice!

tumblr_koxpfsuOiT1qzp4e0o1_400

The Daily Colors:

aaa

6a00d8341c6a0853ef0120a58aa2eb970c

car

Şi apropos de culori curcubeice, Mall-ul Galleria (care are unele în siglă), s-a deschis zilele astea; am ascultat „minunatele” concerte de pe balcon şi mi-am chinuit urechile să-mi dau seama dacă nenii şi tantea de la Fly Project şi Crush & Alexandra Ungureanu cântă live.

Dacă tot suntem la capitolul muzică, un clip colorat (pentru care trebuie să intraţi pe youtube) şi o tipă cu voce colorată:

Ah, un film frumos:

Mary Poppins

mary-poppins-mv03

Câteva bucătării stilate – click to see!:

retro kitchen

Adore_Vintage scan

Eu în bucătăria mea, am gătit săptămâna asta:

Paste cu Broccoli

Pate de ficat

Îngheţată de kiwi

File de peşte la cuptor

Şi la începutul săptămânii, de ziua mea (Sfânta Maria), o să încerc să fac un tort sau măcar nişte prăjituri colorate 😀 .

Bucuraţi-vă de ultimele zile calde!

3601005954_5b283c7566

Posted on Septembrie 5, 2009, in Bucătăreli, Timp Liber. Bookmark the permalink. 1 comentariu.

  1. Doamne….trebuie neaparat sa invat si eu macar o reteta cu broccoli ca doar fiert nu e foarte foarte delicios…

Lasă un răspuns

