Update: „Amintiri la o cafea.Reloaded.”

Săptămâna trecută a fost o agitaţie continuă şi cei ce au ajutat la organizarea proiectului „Amintiri la o cafea. Reloaded” o ştiu. Chiar dacă am ajuns acasă după două zile ca de pe câmpul de luptă: fără mâini, picioare, nervi întinşi la maxim şi un ulcer avansat, totul s-a terminat cu bine şi acum vom avea ce povesti nepoţilor.

Acum, câteva poze:

Expoziţia foto retrospectivă:

Expoziţia artistică şi neartistică:

Oamenii, cărţile şi prăjiturile:

Urmează şi o listă lungă de mulţumiri:

  • În primul rând mulţumiri Dianei,împreună cu care am organizat totul, fără de care n-ar fi ieşit proiectul acesta atât de bine, pentru că ne-a motivat pe toţi şi ne-a certat la nevoie. Yeeey, go team-mate! La anul o facem lată cu „Amintiri la o cafea. Revolution”!
  • Florina – ca şi data trecută a adus jumătate din casa ei la activitate, şi cred că încă mai are degetele de la mâini paralizate şi cu câte o boabă-două de cafea lipite de ele, după ce s-a chinuit să facă minunatele cutiuţe-invitaţii şi stativul cu boabe de cafea.
  • Bianca – nu a dormit nopţi întregi pentru invitaţii, meniuri, agitaţie şi muuulte copii xerox; a venit momentul să se odihnească!
  • Denisa şi Martiniana – fete ordonate, au adunat pozele, le-au clasificat şi le-au expus…nu, nu! varianta corectă e: Denisa s-a cocoţat cu tocuri de 5 cm pe scaun ca să le lipească pe panou!
  • Petronela – a fost un chelner şef Zen şi a reuşit performanţa să-şi lipească degetele unul cu altul când pregătea pozele.
  • Diana S. – a adunat o grămadă de lucrări frumoase de la copii talentaţi şi şi-a pierdut mâinile în chiuveta de la baie spălând vasele…condoleanţe!
  • Andra – e o poveste lungă cu prăjiturile alea minunate ale ei – pentru care a furat morcovii de la bieţii iepuraşi pufoşi (care…cred că vor răzbunare) şi shhh!, dar ea a adus petrecerea de fapt la noi (cu vinuţ).
  • Ana – nu s-a oprit din dansat o clipă şi a râs mai mult ca niciodată…nu insinuez nimic, dar ne-a insuflat un pic de nebunie.
  • Raluca – ne-a făcut cadou mii de baloane şi turtă dulce bună, după care şi-a plimbat cu nonşalanţă hamleţii prin clasă (ce sunt hamleţii? asta numai ea v-o poate explica!)
  • Daniela – a răpit-o pe mama ei, a dus-o în bucătărie şi exact ca în basme, 3 zile şi 3 nopţi nu a lasat-o afară până nu i-a ieşit cel mai bun chec din lume! (cel puţin aşa am auzit eu de la elefantul ăla din dulap).
  • Loredana – a făcut drumuri-drumuri să încălzească apă şi a asistat la nişte discuţii dubioase între femeile de serviciu (cred că este o întreagă ierarhie în bucătăria lor, demnă de  Mafia )
  • Andreea – nu ştiu ce vrăji a făcut şi ea cu sărăţelele alea ale ei!
  • Alina şi Amalia – au întâmpinat cu mult entuziasm clienţii…după care i-au baricadat în clasă, dar poliţia locală a rezolvat rapid totul.
  • Vivi – nici n-am apucat să văd bine ingenioasele ei prăjituri şi dacă mă întrebaţi pe mine, cred că de vină este elefantul ăla sechestrat în dulap!
  • Claudia – a fost roz şi relaxată în momente grele…
  • Nicoleta – a adus mici bucăţi de zăpadă comestibile pe farfuriile invitaţilor (în formă de semiluni, stele, inimioare şi mere).
  • Marian – sprijin de nădejde, nu s-a supărat că printre degetele noastre neîndemânatice a scăpat una din ceştile pentru zestrea lui.
  • Marina – şofer de Formula1, ne-a suportat pe mine şi pe Diana în Kaufland când ne certam pe lista de cumpărături, numai pentru o singură chestie: „Să râd de voi!”.

Mulţumim tuturor celor care aţi făcut posibilă realizarea acestui proiect şi celor care aţi participat ca băutori de cafea, artişti, cititori sau simpli vizitatori!

Posted on Decembrie 4, 2009, in Activităţi, Bucătăreli, High(!)school, Timp Liber. Bookmark the permalink. 6 comentarii.

  1. Foarte faină activitatea şi foarte bun cappucino 🙂 şi prajiturele cu ciocolată. bravo! 😀

  2. deci oricum stiu k fara mine era de rahat activitatea voastra…deeeeeci mi se pare si normal sami multumesti;;) si mie…si hamletilor mei imprumutati:)) ai uitat sa spui de after parti si urmarile de la after parti si apoi sa zici si de ceahlau:)) si in final…

    …eu nam de ce sa iti multumesc tie (pentru ca teai folositde biletelele mele) decat ca mai facut sa rad la faza aia cu aruncatu de pe scarile de la rares in capu lu hogas:))

  3. si ca fapt divers ai uitato pe diana secara:)) eu in locul ei….nu ai vrea sa stii ce tias face…doar k ai uita de sibiu:D

  4. imi cer scuze OFICIAL k nu am obs k scrie de diana:D na>:P

  5. de ce sofer de Formula 1?:)) desi imi place cum suna:X. Placerea a fost de partea mea :*

  6. Ei şi ce? sunt nebună! şi îmi plăcea muzica!!!! aceeaşi muzică ascultam şi când eram mică şi îmi aduc aminte că erau zile întregi când nu mă mai opream din dansat…şi cântat….eram o adevărată vedetă, un super-talent (nedescoperit nici până în ziua de azi, însă…nu ştie industria muzicală ce pierde…)! şi cineva trebuia să vă facă să mai şi râdeţi în momentele alea de „fată, lasă-mă şi pe mine să stau jos, că ţi-o trag la găoz…” sau „fă şteoampo, ţi-am zis să nu-mi mai faci poze!”… au fost momente când eraţi toate atât de plictisite şi vă uitaţi la mine cu o expresie gen „asta chiar nu are nişte pahare de spălat?” oricum, mi-a plăcut să vă ajut!
    P.S.- mi-am julit un deget în timp ce spălam nişte linguriţe de plastic şi sângeram îngrozitor!!!!!! nu mai ştiu care mi-a spus să ţin apăsat cu un şerveţel, dar îi mulţumesc acum pentru asta!!! vă pup

Lasă un răspuns

