3 chestii

Un film, un serial şi o carte, care merg pe acelaşi sentiment…bizar.

Resident Evil 1, 2, 3:

Fringe

Elefantul a dispărut – Haruki Murakami

Posted on Decembrie 22, 2009, in Timp Liber. Bookmark the permalink. 1 comentariu.

  1. Sânt lulubelu si am si eu un blog tanar pe worldpress, asa ca te întreb daca nu vrei sa face schimb de linkuri. Daca mai vrei sa mai discutam cauta-ma pe luchicianul@gmail.com. Momentan am 12 vizitatori unici pe zii, dar sper ca in câteva zile vor creste mai mult. Mentionez ca am blogul de vro 4 zile si de vro 2 m-am apucat sa scriu mai serios. Blogul meu http://lulubelu.wordpress.com/ , despre istorie, politica, revolutie, paranormal, poezi, si alte chestii.

Lasă un răspuns

