Une nouvelle année

Crăciunul a fost minunat pentru mine (sper că şi pentru voi), iar Moşul a venit destul de încărcat:

¤ De la Diana am primit o munkey-mug:

¤ De la Vivi un cârligaş-om de zăpadă şi o decoraţiune care a stat în vârf de brad:

¤ De la Raluca un îngeraş pe care l-am ascuns printre flori:

¤ De la Flori inima ei într-o cutioară (handmade, origami) şi o cană numai bună pentru cappucino:

¤ De la Diana S. o decoraţiune care aşteaptă noul an:

¤ De la Bianca, un om de zăpadă pufos, o mini-cană şi o lumânărică:

¤ De la George şi Andra:

– un set de creioane pentru schiţat

– un set de creioane acuarelabile

– pensoane fine-fine

– tempera

– un penar cu rachete şi nave spaţiale şi un rucsac în pătrăţele

– un ceas-bicicletă

¤ De la ai mei, un trip la Bucureşti, unde am făcut următoarele chestii:

– am mai pictat o parte dintr-un dulap

– am petrecut cu Sangria şi tort cu jellybeans (de data asta nu comă diabetică, păi a fost ziua lui fratemiu, nu?)

Aşadar, de Rev sper să petreceţi fericiţi, iar în noul an să vi se împlinească toate dorinţele şi să fiţi sănătoşi!

Posted on Decembrie 27, 2009, in Timp Liber, Unde fugim de acasa?. Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

