Leapşa!

Am primit leapşa de la Dana şi am să i-o dau mai departe Ralucăi şi lui Sebi.

Mi-am petrecut cea mai frumoasă vacanţă în….Vamă, vara asta.

Când sunt suparată, întotdeaună….desenez.

Când ma indrăgostesc….cad în cap.

Cel mai fericit om am fost atunci când….mama mi-a zis că semăn cu tata (inclusiv partea cu căzutul în cap).

Nu spun niciodata NU propunerii de a….desena/cânta şi nu voi spune nu în momentul ăsta unei propuneri de a fugi la Sibiu.

Prietenii spun despre mine ca sunt….comică, exagerat de sociabilă, răutăcioasă, cu prea multă imaginaţie, egoistă, aud numai ce vreau.

Dacă ziua de mâine n-ar mai exista, azi aşi….face scrisori de rămas bun tuturor oamenilor pe care i-am cunoscut (ok, nişte bileţele:D).

Cel mai tare ma enervez atunci când….cineva se supără şi-mi întoarce spatele în timp ce vorbesc cu el.

Am emoţii atunci când trebuie să….vorbesc chestii importante în faţa unui public numeros.

Cel mai mult ma mândresc cu….cerceii pe care-i fac.

Cel mai frumos cadou pe care l-am primit a fost….de la fratemiu – cartea Harry Potter 6 (ştiu, ştiu :)) ) şi CD-ul piratat Coldplay X&Y, învelit în mii de pungi şi saci de plastic.

Nu aş renunţa niciodată la….familia mea.

Cea/cel mai bun/a prieten/a este….fratemiu, as always :))

O zi este perfectă atunci când….mă trezesc dimineaţa cu geamul deschis şi afară-i cald-răcoros, îmi fac un ceai şi ascult muzică.

Cel mai mare obstacol….în momentul ăsta, admiterile (mai mult ca BAC-ul).

Cea mai mare greşeală….prieteniile pierdute.

Frica cea mai mare….de singurătate, ca noi toţi (mai ales dup ce ai văzut A Haunting) şi ar trebui să menţionez şi ambulanţele – they freak me out!

Persoanele cele mai necesare….familia (în frunte cu fratemiu), prietenii (mai ales clubul soţiilor alungate din turn), şi sincer – toţi colegii. :))

Cea mai mare dorinţă….în momentul ăsta, o bicicletă roşie, faină, cu coşuleţ în faţă ca să îmi fac cumpărăturile eco la Bucale.

Posted on Ianuarie 19, 2010, in High(!)school, Timp Liber, Unde fugim de acasa?. Bookmark the permalink. 2 comentarii.

  1. Esti tru!
    De cand nu am mai scris cuvantul:)) [stiu ca sa scrie true]

  2. ma simt importanta b-)

Lasă un răspuns

