Ingenios

Câteva chestii pe care le-am găsit pe net şi mi s-au părut faine.


♦Becuri reciclate:


♦Portrete realizate din dischete (click for more):



♦Scară cu topogan (sau tobogan, că se acceptă ambele variante, nu?):


♦Câteva moduri în care să combini genurile muzicale (click for more):


♦O carte de vizită a unui avocat cu simţul umorului:


♦O casă ou(click for more):

Posted on Februarie 16, 2010, in Timp Liber. Bookmark the permalink. 1 comentariu.

  1. nu stiu unde/cum gasesti atatea chestii faine:D deja am decis ca in viitoarea mea casa sa-mi fac niste scari cu topogan (pentru mine, desigur 😀 )

Lasă un răspuns

