Seems like fun!

Săptămâna aceasta (ca să fac un review) a fost una foarte amuzantă. Fie că am râs cu Diana de metoda sigură prin care să fii angajat – să te apuci de plâns la un interviu, fie că mi-am imaginat cu Raluca şi cu Ana diferiţi profi în posturi neobişnuite – purtând pijamale şi şosete desperecheate, fie că am comentat cu Vivi şi cu Flori conversaţii dubioase de pe Mess, fie ca am râs cu Diana S. de filmuleţe de pe net şi am enervat-o pe Petro zgâlţâindu-i scaunul, fie că am întors cu Andra pe toate părţie probleme de igienă personală ale oamenilor, m-am distrat copios şi am râs în fiecare zi.

Examenul minunat la Limba Română a fost unul de nivel „excrementat” – cum râdea draga mea mamă – şi cred că a decurs ok pentru toţi cei implicaţi. Aşa că felicitări şi dacă totuşi sunt cazuri de nemulţumire, viaţa e pufoasă în continuare!

Acum, hai „să ne râdem”!

Unul dintre  filmuleţe de care am râs cu Diana S. (am mai postat mai demult ceva despre asta – click The Midnight Beast)

Câteva site-uri cu tot felul de chestii comice:

FAIL Blog

Oddee

Pale is the new tan

Aţi auzit „decât ceva” despre „Decât O Revistă”?(click to see and download!)

<Ne-am gândit că am putea să-i spunem Decât o Revistă, pentru că ar apărea „decât o dată” şi ar fi „decât una”. Şi pentru că cititorul ar putea spune, fără să fie hăituit de poliţia stilistică:”Citesc Decât o Revistă”.>

2 filme comico-dramatice:

Everything Is Illuminated

The Calcium Kid

La final, ceva care ar trebui să ne preocupe, de la Anca – Let’s Do It, Romania! (mai vezi şi asta).

Posted on Februarie 20, 2010, in Timp Liber. Bookmark the permalink. 1 comentariu.

  1. Dru, you`ve changed =)))

Lasă un răspuns

