Hai să vă spun ceva

Am 4 probleme(a.k.a. obsesii) zilele astea:

1. Learn Something Every Day este un site extrem de fain şi de unde afli o grămadă de chestii care-ţi trebuie şi care nu-ţi trebuie. L-am găsit la DeeDee, în lista ei de bloguri (MiniMe – care postează desene personale foarte tari) şi nu m-am putut abţine să nu-l dau mai departe.

2. Mă plimbam pe YouTube într-una din zile şi am dat peste o grămadă de clipuri colorate şi melodii bouncy coreene (ştiaţi ca muzica pop din Coreea e prescurtată K-pop?)…şi consecinţa a fost că nu m-am mai putut dezlipi de ele:

3. Haruki Murakami este un autor ciudat, întortocheat, plin de chestii subînţelese, dar foarte priceput în ceea ce face. Nu mă apuc să-i fac biografia (deşi dacă citiţi pe wiki veţi vedea că se aseamănă cu multe din personajele sale), pentru că nu intenţionez să plictisesc.

Am citit numai 5 din cărţile sale şi intenţionez să le citesc pe toate. Dacă vrei să-l lecturezi pe Murakami, ai nevoie de o stare de lene (amorţeală, nu lene de citit), un pat moale şi o ceaşcă de cafea lângă tine.

4. Tenişii Converse. M-am abonat la newsletter-ul Converse, în speranţa că voi avea cândva un super card, cu super internet banking, să-mi iau super tenişi care la noi n-au apărut…până atunci mi se scurg ochii. Ştiu, ştiu că îi vezi peste tot şi toată lumea are, sunte emo, sunt punk, sunt cocalari şi tot aşa…dar acum, să recunoaştem că-s super comozi şi buni de orice anotimp şi la orice ţinută.

Dar revenind la newsletter, primesc într-o zi de la ei email:”This email is LOUD!” + imaginea de mai sus. Aşa că mi-am amintit de site-ul pe care pierdeam vremea altă dată converse.com şi de miile de motto-uri, imagini şi îndemnuri atractive care le primeam prin mail sau le găseam pe site. Mi-am dat seama că-mi place Converse ca idee, concept, formă şi pot spune că fiecare campanie publicitară a lor a fost un succes…cel puţin pentru mine.

+ Donaţi pentru căţelandri!

Şi cam atât aveam de spus, oameni buni. 😀

Posted on Martie 13, 2010, in Timp Liber, Unde fugim de acasa?. Bookmark the permalink. 1 comentariu.

  1. Da…si se deterioreaza cel mai repede.:))
    Eu o sa ii prefer tot timpul pe cei negri, clasici, sunt nemuritori! 🙂

Lasă un răspuns

