Around here

Săptămâna asta de vacanţă (cam dese şi vacanţele astea, dar benefice) a fost una mai agitată, cu multe plimbări şi activităţi. Am  făcut cadouri de iepuraş, am mai modificat chestii pe blogul cu bijuterii, mi-am deschis cont de flickr.  Dar pe lângă asta, am găsit câteva site-uri/melodii/chestii utile şi inutile, care sigur vă vor capta atenţia.

◊ În primul rând, pentru că fratemiu îşi renovează bucătăria non-stop (vezi şi post-ul ăsta), m-am gândit să vă arăt nişte chestii faine, bune de avut prin casă.

– Un site cu chestii  pentru un tea party – Donkey:

– Un alt site, cu o grămadă de chestii amuzante pentru casă – Fred (recomandat de Sebi):

◊ Câteva poze din plimbări (făcute cu playerul cel shmenos al meu şi telefonul Ralucăi) – de la Pângăraţi până la Mc şi cartierele mărginaşe ale oraşului (a se obseva prunata „Vogue”):

◊ Două melodii:

◊ Şi pentru week-end, un film: Cirque Du Freak: The Vampire’s Assistant

B’Bye!(+ un Jesus comic)

Posted on Aprilie 10, 2010, in Timp Liber. Bookmark the permalink. 1 comentariu.

  1. filme cu mortz

Lasă un răspuns

