19?

Poate ţineţi minte listele de 18 ani – ce-am cerut şi ce-am primit. Se fac presiuni intense asupra mea să public a 2-a listă (19 ani, pe 25 aprilie), să ştie lumea la ce mi se scurg ochii şi ce îmi doresc de ziua mea.

Ok, începem:

– un rubicub

– o geantă de piele (imitaţie) cu barete lungi – maro , turcoaz sau albastră

– un aparat lomo sau polaroid (ca vechiul nu mai trage filmul 😦 )

– o bicicletă exact aşa

– un medalion-ceas

– un portofel colorat

– un notebook

– un desen de la Raluca, unul de la Flori şi unul de la Bianca

– cărţi – găsiţi aici altă listă

UPDATE: Diana S. are şi ea o listă de dorinţe de afişat (19 ani, 26 aprilie), dar s-a trezit mai târziu 😀 :

SUPER LISTA SUPER ZILEI SUPER NAŞTERII MELE

Nu am să scap cu viaţă daca nu fac odată lista asta aşa că uitaţi-o în sfârşit.

– tricou South Park

– flori ca astea

– super telefonul vieţii

– ceas de mana, cât mai colorat, cât mai roz

– multă ciocolată

– câte o îmbrăţişare şi un „La Mulţi Ani!” din toata inima de la fiecare persoană la care ţin

cartea asta sau cartea asta

Posted on Aprilie 19, 2010, in Timp Liber. Bookmark the permalink. 6 comentarii.

  1. 1. nu iti fac nici un desen, nu mai visa si nici bibica, nici flori nu o sa iti faca nimic
    2. nu iti luam notebook ca nu suntem INCA bancherite/ politiste/ geografe/ arhitecte/ artiste (desi aici e discutabil:)))
    3.rubicub poate
    4.bicicleta cu siguranta, desi ti-as lua pe aia cu verde sau turcoaz care mi-a placut mie:D, ca ma inveti sa merg:))
    5.medalion nu visa
    6.portofel fain in Piatra e o gluma
    7.carti poate:D

    Acum daca te comporti frumos mai vorbim:D

  2. aaa si sa nu uit de ben, el o sa primeasca ce isi doreste:D

  3. nu e ziua mea, dar pot sa fac si eu o lista cu chestiile pe care as vrea sa le primesc cadou?:D
    by the way, nu vrei si un desen de la mine? sa ma revansez pt gaina 😀 ce zici?

  4. acum si diana poate visa:))

  5. P.S. fa si pt ben o lista cu dorintele lui de ziua lui:))

  6. ca sa viseze si el:D

Lasă un răspuns

