Juicing the orange

Ştiţi spotul ăsta ?

Sau celebrele filmuleţe BMW cu Clive Owen din seria „The Hire”?

Ştiţi cine se află în spatele lor? Fallon Worldwide, o agenţie publicitară care a încercat să se folosească de fenomenul numit „pârghie creativă” şi care îşi propunea să redefinească termenul de creativitate în publicitate : „A new advertising agency for companies that rather outsmart the competition than outspend them”.

Nenii care au fondat compania au scris o carte foarte interesantă – „Juicing the Orange” (sau „Creativitatea în Publicitate” cum e tradusă în română, dar mi se par mai faine şi titlul şi coperta celei în engleză).

Dacă vreţi să aflaţi poveştile din spatele spoturilor publicitare produse de ei, vă recomand cartea. Dacă vreţi să vedeţi doar spoturile intraţi pe juicingtheorange.com – click „See the Work” şi fallon.com – click „Work”.

Anunțuri

Posted on Aprilie 26, 2010, in Timp Liber. Bookmark the permalink. 2 comentarii.

  1. am și eu cartea și mi s-a părut foarte tare. de fapt ideile lor sunt geniale. Și uite cum am început eu să-mi doresc să lucrez în publicitate… 😀

  1. Pingback: Bouncing Balls « Hippie Cheese's Weblog

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: