Everything I asked for, and just a little bit more…(part II)

A trecut ziua mea, dar s-au adunat o grămadă de cadouri, şi prin acest post vreau să le mulţumesc tuturor găinilor dăruitoare. Aici se regăsesc cadouri cerute în ambele liste, şi cea de anul trecut dar şi cea de anul ăsta. Tortul de mai sus l-am făcut cu Andra la Bucureşti şi sunt mândră de el, pentru că arată foarte frumos.

♥ Un portofel în care-mi încape toată viaţa (de la Diana S., Petro, Diana T., Vivi, Flori, Bibic, Andra, Raluc, Anette):

♥ Un ceai super aromat de la Raluca:

♥ Un rubicub de la Diana T. (pe care toată casa încearcă să-l rezolve):

♥ O felicitare super-mega-faină de la Andreea (vedeţi şi filmuleţul cu povestea găinii):

♥ Un Polaroid OneStep Express de la Sînziana (înca mai sunt :-O ):

♥ O ocarină, un broscoi şi o felicitare cu un broscoi, toate într-o cutiuţă faină (de la Miruna si Vlad):

♥ Un carneţel Europe 5 de la Sebi.

♥ Un stick de care aveam mare nevoie (de la George şi Andra):

♥ După discuţii lungi cu fratemiu despre Războaiele Mondiale, şi-a dat seama că are nişte dicţionare şmenoase, pe care mi le-a făcut cadou…pâna după BAC, dar tot cadou sunt, nu? Şi tot de la el, bicicleta refăcută!

♥ O carte despre companii importante – „Mărci vizionare” (de la unchiul meu):

De la toată lumea – aici e categoria „donaţii”, bani strânşi de pe la părinţi, bunici, prieteni, rude, care au considerat că pot să-mi iau eu ce doresc de ei:

♥ O geantă pe care am căutat-o prin tot Bucureştiul:

♥ Una din cărţile care le-am vrut încă de la Sf. Ion:

Căşti bengoase :

♥ Un ceas verde:

Vă muţumesc tuturor pentru cadourile faine 😀

Posted on Mai 1, 2010, in Timp Liber, Unde fugim de acasa?. Bookmark the permalink. 1 comentariu.

  1. cu plăcinte găinaţ >:D<

Lasă un răspuns

