Fratemiu

Păi da. M-am hotărât să-i dedic un post lui George, care accidental este…fratemiu! Nu neapărat pentru că vreau să mă laud, ci mai degrabă pentru că persoana sa + chestiile pe care le face + chestiile care-i plac = oau! Sunt atâtea chestii de spus despre el, dar mă rezum la a-i mulţumi – mersi găin că te-ai născut înaintea mea, că m-ai suportat şi îndrumat, că eşti aerian şi belit la minte – şi am să vă prezint unele chestii care-l definesc.

Lui fratemiu îi place să meşterească o grămadă de chestii…le desface şi apoi uită să le reasambleze şi cred că i-ar plăcea asta:

După cum am mai spus poate, îi plac filmele, desenele animate, benzile desenate, toate chestiile Star Wars. Mi-a tot promis că o sa facem o „movie week” să le revedem pe toate 6 (hai să zicem 7 cu tot cu The Clone Wars), dar până atunci am găsit asta – Star Wars never looked so real:

Şi asta:

Ar fi fericit să afle că poate să-şi facă un seif dintr-o carte (click aici!):

Şi câtva amintiri:

– tricicleta pe care era cocoţat fratemiu când a aflat că i-a venit surioara acasă

– poză cu sictir (p.s.: am iubit adidaşii ăia)

– piţi + bricheta cu luminiţe

– fratemiu chinez şi cam obez, pierdut într-o mare de verde…pictat de mine

Ăsta-i fratemiu. Dacă te întâlneşti cu el pe stradă şi-i spui că mă cunoşti, data viitoare când îl vei întâlni o să îţi facă din mână ca disperatul, până dispări din raza lui vizuală. Şi fetelor, dacă vă atrage sexoşimea lui debordantă :), îmi pare rău să vă anunţ că e luat…dar puteţi visa la vremea când vă va recita din Yoda în timp ce şurubăreşte un motor A4B16, cu rulmeţi laterali.

Posted on Mai 22, 2010, in Timp Liber. Bookmark the permalink. 4 comentarii.

  1. cica da.. si eu si sormea….:(

    P.S. inca rad de poza cu voi de pe masina si camionu care vine periculos spre voi(desi stiu ca sta pe loc) :)):))

  2. io frati-tu(-su)

    ce motor A4B16 cu rulmenti laterali? io inca ma mai chinui sa inventez TROMPETA ENDOPLASMATICA…pentru cunoscatori 😀

  3. io frati-tu(-su)

    Si apropo de poza aia cu noi doi pe masina, mai exista o alta in care am pus gura pentru prima data pe o tigara…eheee cine stia cate-or sa fie arse de mine pana in prezent…

  4. io frati-tu(-su)

    Iar in poza cu mine pe tricicleta am si o mitraliera(se poate vedea cureaua ei la gatul meu) pe care am dezmembrat-o prin vara c-a s-o montez la loc dar n-am mai apucat si-a strans-o mama si mi-a pierdut piese. E un artefact mitraliera, fiind o jucarie ruseasca ce dainuieste de 21 de ani. Revolutia din ’89 m-a prins cu ea in mana. Eu sunt teroristul care-„a tras in noi 16-22”.:))

Lasă un răspuns

