Abidaşi (şi nu, titlul nu e greşit)

Recunosc. Am o problemă. Am o mare problema cu adidaşii, şi dacă ar fi să specific – sneakerşii (e minunat să faci pluralul cuvintelor din engleză în română), mă rog, înţelegeţi voi: tenişi, skate shoes, sneakers, hi-tops…îi văd şi mă îndrăgostesc 🙂 . Deşi în momentul de faţă deţin cam 11 perechi de tenişi (4 Converse: ăştia, ăştia, ăştia şi ăştia + 7 chinezării), 3 perechi de skateshoes (1 Circa, 1 Lakai şi 1 chinezărie)…tot visez să mai adun alte perechi 😀 . Şi aici intervine celebra frază „Când am să fiu e mareee…”.

2 clipuri în temă:

Din seria „când voi avea eu mulţi bani”:

Supra Vaider Hi-Redcan:

Jeremy Scott for Adidas Originals Wings:

Converse ERX 300 Skate Shoes:

Adio Mishka Unsteady (Hayter):

Converse Leather Jacket (Century Collection):

Şi un scurt documentar despre CSD – Compulsive Sneaker Disorder :):

Posted on Iunie 23, 2010, in Timp Liber. Bookmark the permalink. 1 comentariu.

Lasă un răspuns

