Se apropie plecarea…

De obicei nu fac posturi plângăcioase despre plecări, despărţiri, prieteni pierduţi sau aflaţi şi tot aşa…dar acum cred că a venit vremea pentru asta. Pentru că plec. Pentru că plecăm. Pentru că încep noi etape, schimbări şi nebunii. Pentru că nu vreau să uit. Pentru că nu vrem să uităm.

Făcând o triere a cărţilor din raftul meu (acum că trebuie să mă decid de ce caiete trebuie să scap şi pe care le păstrez) am dat peste agenda mea cu desene, amintiri şi lucruri importante din timpul liceului. Uitându-mă prin ea, mi-am dat seama că nu le-am mulţumit tuturor oamenilor care m-au adus până aici. Aşa că urmează o listă lungă de mulţumiri:

– Mulţumesc mama că ai fost mereu aproape de mine, chiar şi prin telefon.

– Mulţumesc bunici, că m-aţi susţinut mereu şi am făcut mişto toţi 3 de tanti Jana poliţista de vis-a-vis (nu cred ca tanti Jana are net ca să-mi lase commenturi nesimţite pe blog)

– Mulţumesc fratemiu că m-ai învăţat cum să fiu şi cum să nu fiu, de abia aştept să vin să stau cu tine să ne certăm pentru porcărioarele care nu sunt necesare, dar tu insişti să le cumperi.

– Mulţumesc Andra (a lui fratemiu) că m-ai facut să râd la telefon de la o distanţă de 600 de km şi că m-ai cărat în spinare în momente nu prea minunate…deşi m-ai părăsit în tufiş.

– Mulţumesc Marius şi Lala că mi-aţi arătat ce înseamnă să fii băţos.

– Mulţumesc Diana (T.) că ai fost mereu alături de mine, m-ai făcut să râd până am căzut pe sub bănci, m-ai  acceptat aşa cum sunt şi nu m-ai luat la bătaie niciodată.

– Mulţumesc Dana (C.) că mi-ai arătat partea nebună a vieţii , m-ai făcut să am mai multe cohones şi alături de tine am trăit nebunia TeenActului.

– Mulţumesc Raluca că (îmi strici postul emoţionant cu cacofonia cauzată de numele tău…ia să ţi-l schimbi!) ai râs cu mine şi de mine, mi-ai arătat ce bine e să fii căzută din lună şi m-ai făcut să iubesc mai mult animăluţele.

– Mulţumesc Alina (Petrică) că mi-ai arătat cât de frumoasă e lumea teatrului şi într-un fel m-ai făcut să decid ce vreau să fac cu viaţa mea.

– Mulţumesc Bianca că (ce de-a cacofonii) m-ai făcut să-mi placă de Mircea Badea, m-ai susţinut să dau la filosofie şi că mi-ai povestit o grămadă de cărţi şi de filme.

– Mulţumesc Flori că ai fost în liceu colega mea din spate pe diagonală şi că, deşi nu mă strigai, eu mă întorceam ascultătoare la tine să-mi spui ce doreşti.

– Mulţumesc Diana (S.) că ai participat alături de mine la chinuirea Petronelei şi că ai râs până ţi se înroşeau obrajii de glumele mele.

– Mulţumesc Vivi că m-ai împuns cu pixu în spate în timpul orelor ca să mă trezeşti din amorţieală sau ca să-ţi mai spun ultimele bârfe.

– Mulţumesc Petro că m-ai ascultat tot timpul până la capăt şi că m-ai învăţat să fiu mai răbdătoare şi mai bună.

– Mulţumesc Anetta că m-ai învăţat să NU spun verde-n faţă şi că din cauza accentului tău, mereu îmi voi aduce aminte de Moldova mea.

– Mulţumesc Andra (Asimine) că m-ai făcut să repovestesc chestiile interesante pentru că niciodată nu erai pe fază şi, mai nou, că ai ieşit cu mine cu bicla.

– Mulţumesc Mihaela că mi-ai alimentat pasiunea Harry Potter pe parcursul celor 4 ani de generală petrecuţi împreună şi că m-ai iniţiat în tainele glumelor nebune.

– Muţumesc Adina (Blaga) că mi-ai arătat tot felul de melodii faine şi mi-ai arătat ce e muzica bună.

– Mulţumesc Buşu că m-ai făcut să vreau să învăţ să cânt la chitară cu super talentul tău, şi că m-ai iniţiat în tainele stand-up comedy, prin imitaţiile care le făceai.

– Mulţumesc Radu (Avasiloaie) că ai fost un coleg super tare de banca în 1-4 de la care, dacă stau să mă gândesc bine, am învăţat să fac glume bune.

– Mulţumesc Cezar că timp de 1 an cât ai stat în faţa mea ai fost în forma cea mai bună în domeniul poantelor şi că mi-ai oferit ocazia să te ajut la temele date de Obreja şi să râd de tine pentru asta.

– Mulţumesc Livia că m-ai învăţat nu doar să râd ci să mor de râs de-a dreptul cu felul tău de-a fi.

– Mulţumesc Nicoleta că m-ai ajutat să-mi demonstrez punctul de vedere: că şi cu politeţea se poate şi că întotdeauna trebuie să laşi loc de bună-ziua.

– Mulţumesc Sînziana că m-ai apreciat şi că m-ai făcut să-mi doresc să pot vorbi frumos în public, prin talentul tău.

– Mulţumesc Leda că ai fost sora mea spirituală alături de Bianca şi că ai râs cu mine în timpul bacului la filosofie.

– Mulţumesc Cozzy că m-ai amuzat în Spania pentru că nu ai reuşit să-nveţi să faci pluta.

– Mulţumesc Adina (Vilichi) că m-ai făcut să-mi placă să fiu copil şi să-mi fie dor de copilărie.

– Mulţumesc Sebi că mi-ai povestit despre seriale faine şi că mi-ai făcut mâncare bună.

– Mulţumesc Vlad că ai vorbit cu mine o grămadă de chestii interesante despre viaţă şi că mi-ai arătat că trebuie să râzi tot timpul ca să treci peste porcăriile vieţii.

– Mulţumesc Vasilica, Larisa şi Diana că aţi fost cele mai bune prietene ale mele din copilărie.

– Muţumesc Cory (Alex) că m-ai distrat în timpul repetiţiilor, pe tren, oriunde, prin mutra ta serioasă şi că mi-ai dat ocazia să-ţi bortilesc urechea şi să-ţi arunc din ghiozdan sendvişurile mucegăite.

– Mulţumesc Alex Natzie că mi-ai umplut capul cu Platon, Sartre şi Freud…şi poate şi din cauza asta, am început să îndrăgesc filosofia.

– Mulţumesc Anca (Mitroi) şi Alexandra (Creţu) că mi-aţi arătat ce înseamnă fotografiile frumoase.

– Muţumesc Paţilica (iar cacofonie) că ai râs cu mine şi m-ai făcut să râd.

– Mulţumesc Răzvan (Enciu) că m-ai amuzat cu rârâitul tău inconfundabil şi cu glumele tale încâlcite.

– Mulţumesc Andreea (Mironiuc) că mi-ai arătat ce înseamnă pasiunea pentru arta cinematografică.

– Mulţumesc Ioana (Blaga) că m-ai amuzat cu statusurile tale intenţionat comice şi că ai un blog fain.

– Mulţumesc Dragoş că m-ai făcut să încalc o regulă de politeţe: să râd cu gura plină la masă…într-o cantină plină de oameni necunoscuţi.

– Mulţumesc Oana (Văideanu) că m-ai făcut să râd de papucii tăi de chinezoi la repetiţii şi că m-ai primit acasă la tine unde am râs şi mai mult cu sora ta.

– Mulţumesc Ştefan (Iacob) că ai fost un bun coleg de bancă în 5-8.

Cred că am omis o grămadă de lume…dar oricum, care vă simţiţi excluşi să ştiţi că nu a fost intenţionat, şi vă mulţumesc şi vouă că aţi făcut parte din viaţa mea şi sper că încă veţi face parte din ea. Aşa că, dacă vreodată daţi prin Bucureşti, sau sunteţi deja stabiliţi în Bucureşti, anunţaţi-mă şi vă aştept la mine la o cafea 😀

Posted on Iulie 10, 2010, in High(!)school, Unde fugim de acasa?. Bookmark the permalink. 7 comentarii.

  1. gainat si noi iti multumim>:D:D

  2. eu iti multumesc pentru ca:
    -ma faci sa rad tot timpu,
    -imi arati poze/video cu animale si chestii amuzante,
    -ca din vina ta ma culc in fiecare seara prea tarziu,
    -pentru ca poti sa iti spun ce ma dereanjeaza fara sa imi sari in cap (si invers),
    -o sa ma primesti la tine acasa la bucuresti sa vad bucataria rosie,
    -pentru ca il ai pe ben,
    -pentru ca m-ai ajutat cand am cumparat casa lui iosif,
    -pentru ca ma sustii in tot ce fac, ma ajuti si ma intelegi
    -pentru ca esti prietena mea fara sa fac nimic >:D

  3. (nu merge rahatu asta de blog sa pun hug,pup si gaina)

    P.S. nu imi schimb numele:P:))

  4. cand spui arta cinemarografica te referi la prostioarele pe care le fac eu?:)) dragut din partea ta sa ma treci acolo pe lista 😀 iti dai seama ca am tot dat scroll pana m-am vazut :))

  5. poza asta pe care ai pus-o tu aici cu strazile alea suprapuse am vazut-o pe un perete la cuza pe holul cu geografia 😀 multumesc si eu ca ai avut inspirata idee geniala sa dai la stiinte sociale CNPR si sa fim colege…in mod clar pauzele si unele ore au fost mai faine datorita comentariilor si desenelor tale inspirate din viata reala… (de exemplu, „piscina” de la suceava….)

  6. si apropo de faptul ca te-am invatat sa NU spui verde-n fata, talk to the hand… 😛

Lasă un răspuns

