Se citeşte

Nu vreau să fiu rea şi să acuz lumea că nu ar face chestiile care-mi plac mie…dar am avut discuţii despre lectură şi citit cu diferiţi oameni, de diferite tipuri şi am ajuns la concluzia că ăsta e singurul mod de a ieşi din prostie. Nu de mult, am avut o discuţie cu cineva, care mi-a spus sec: „De ce aş citi? Mi se pare de căcat, eu citesc numai din obligaţie.” Moment în care faţa mea a rămas aşa 😐 . Mi-am zis: „Ok. Eşti prost. Dar de ce te-ai şi lăuda cu asta?”.

Văzând postul ăsta la Andreea, mi-am zis că ar fi un imbold bun pentru oamenii din Piatra cărora le place sau nu lectura. Intraţi pe site-ul oficial pentru mai multe informaţii. Fiţi deştepţi! Citiţi mai mult!

P.S.: Există cărţi cu paragrafe cu conţinut (CUCOfonia e intenţionată) explicit, cu „beutură şi femei pentru toţi băieţii mei”, cu ciocolată, cu pisici şi căţei, despre proiecte secrete ale guvernului american, despre incest, despre tot felul de chestii şi pentru tot felul de gusturi, aşa că vă invit să le cautaţi prin librării. Şi dacă vreţi să ţineţi o evidenţă a cărţilor pe care le citiţi, vă recomand Shelfari.

Posted on Iulie 19, 2010, in Activităţi, Unde fugim de acasa?. Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

