Biciclete

Cât m-am plimbat prin Bucureşti cu fetele, am văzut o grămadă de tipi şi tipe pedalând lejer, pe bicicletă. Deşi am o bicicletă sport pe care o scot prea rar la plimbare în Piatra, încă visez la bicicleta perfectă roşie, cu coşuleţ şi portbagaj, care să mă ducă în fiecare dimineaţă spre facultate în Bucureşti.

Postul ăsta îl dedic Ralucăi şi Andreei (care mi-a zis că blogul meu e ca „o seară de vară pe terasă la Sestri cu o ciocolată caldă mare în faţă” 🙂 ). Cum ştiu că le plac bicicletele, am găsit câteva chestii interesante pe tema asta.

Întâi, cântecul clasic al bicicliştilor:

Câteva imagini:

Un site cu multe postere cu biciclete:

Un alt site cu accesorii pentru biciclete:

Un site pentru bicicliştii urbani amatori:

Posted on Iulie 23, 2010, in Timp Liber, Unde fugim de acasa?. Bookmark the permalink. 3 comentarii.

  1. :X:X:X postez si eu despre bucale sa fii pe faza

  2. Ioana, esti un geniu al postarilor faine 😀 nu uita ca dupa toate admiterile si toate drumurile la bucuresti tot trebuie sa ne intalnim la skirt bike in piatra vara asta 😀

Lasă un răspuns

