Changing homes

Înainte de a părăsi Bucureştiul (pe care-l voi revedea în câteva zile sau de abia la toamnă), am făcut o listă cu chestiile amuzante pe care le-am făcut/văzut:

1. L-am tuns pe fratemiu: întâi i-am făcut o creastă şi apoi l-am lăsat fără păr 🙂 .

2. Am văzut un nene scoţian/explorator care se plimba ţanţoş prin oraş:

3. M-am plimbat cu fetele prin zona centrală a Bucureştiului pe jos şi sunt mândră că nu mă mai pierd cu metroul  (Raluca a scris pe blogul ei despre plimbările astea):

4. Mi-am cumpărat „Intepretarea gesturilor”, carte care merge foarte bine cu serialul „Lie To Me”:

5. Am băut o grămada de sucuri/cafele/ice tea-uri/slushy-uri:

6. M-am distrat cu filmuleţele Improv Everywhere:

….şiiii o grămadă de alte chestii pentru care doresc să revin în Bucureşti 😀

Posted on Iulie 29, 2010, in Timp Liber, Unde fugim de acasa?. Bookmark the permalink. 2 comentarii.

  1. gain mai stii cat de trista eram atunci in ultima zi ca nu am fost in cismigiu cand credeam ca niciodata nu o sa mai vin la bucale? si acum \:d/

  1. Pingback: Changing homes - Ziarul toateBlogurile.ro

Lasă un răspuns

