Back

O grămadă de chestii s-au întâmplat de când am postat ultima oară.

Am fost la mare şi am găsit răspuns la întrebarea Ralucăi: nu merită să-ţi faci vacanţa pe litoralul românesc, aşa că am început să pun bani deoparte pentru ţări străine. Deşi am rămas cu un gust amar, au fost şi momente amuzante (mulţumesc Andra şi Raluca, pentru poze):

O altă chestie ar fi că mi-am cumpărat revista Tataia şi de vreo 3 zile tot citesc chestii interesante din ea. După ce am aflat despre ea pe net şi am uitat în secunda 2, am găsit-o în Kafland aşteptându-mă pe raft. V-o recomand ca să mai ieşiţi din starea „România-i de căcat” şi în plus e şi la primul număr.

Fratemiu a găsit pe net un clip gangsta cu shuzi, drifturi şi negri furioşi şi mi-a zis că ar trebui să-l postez:

Un film bun pe care l-am văzut pe TVR1 (post tv despre care voi scrie în curând):

Câteva instantanee făcute la momentul potrivit, aici:

Şi un clip cu o pisică mică:

Posted on August 30, 2010, in Funny, Timp Liber, Unde fugim de acasa?. Bookmark the permalink. 1 comentariu.

Lasă un răspuns

