Moving out, moving in.

A venit şi vremea „să părăsesc cuibul părintesc” şi să mă mut în propriul meu cuib care necesită o reamenajare. Marţi îmi iau zborul şi mi-am făcut deja o listă cu chestii şi planuri mari.

1. vreau să-mi vopsesc biroul turcoaz

2. vreau să-mi vopsesc scaunul de birou roşu

3.vreau să vopsesc o servantă în alb

4. vreau să-mi cumpăr dulapul ăsta sau suportul ăsta sau ăsta (depinde de buget şi dacă reuşeşte fratemiu să-mi construiască el un dulap)

5. vreau să pictez cu chestii colorate unul sau doi pereţi

Cam astea-s principalele proiecte şi am să postez şi poze „before and after”…dacă-mi ies 😀

Câteva imagini să vă mai clătiţi ochii (ochiul, în caz că sunteţi ciclopi):

Câteva site-uri cu idei pentru schimbări:

shelterpop.com

freshnestdesign.com

designspongeonline.com

Şi ca să faceţi pauze între „proiecte”, un clip şi un film:

Posted on Septembrie 12, 2010, in Timp Liber, Unde fugim de acasa?. Bookmark the permalink. 2 comentarii.

Lasă un răspuns

