De prin Bucureşti

Ca să mai scap de mirosul de vopsea şi lac (următorul post va fi despre camera renovată :D) am ieşit la plimbare prin Bucureşti. Ne-am hotărât să mergem la Flugtag, unde se pare că ar fi trebuit să mergem cu 3 ore înainte ca să ocupăm un loc pe malul Dâmboviţei; am aşteptat juma de oră peste ora stabilită de începere şi am văzut că săracii organizatori nu terminaseră încă de aranjat rampa de unde se lansau”invenţiile”.

Am hotărât să o luăm uşor la pas spre Centrul Vechi, unde se întâmplau chestii de Zilele Bucureştiului şi într-adevăr, nu mi-a părut rău că am pierdut Flugtagul (şi mai ales s-o văd pe Miss Piggy cum îşi sparge curu).

Teatrul Masca la metrou, cu statui vii şi spectacole de 2 minute:

Lipscani cu tarabe, păpuşi, turtă dulce, covrigi şi-o văcuţă:

2 maşini din spatele blocului meu:

Oamenii urât desenaţi de la IKEA şi jucării la 3 lei:


Cam atât şi fiţi pe fază weekendul viitor pentru poze cu „mobilă restaurată” 😀 .

Posted on Septembrie 25, 2010, in Timp Liber, Unde fugim de acasa?. Bookmark the permalink. 5 comentarii.

  1. vrem sa vedem vacuta!!! nu e vie? asta’i pacaleala:)) si vroiam si eu un vierme dinala verde:( era doar 3 lei sper sa mai fie pana ajung eu (sunt plina de emotii:)))

  2. P.S. ce era jucaria albastra?

  3. P.S.2 o venit bastanii in spatele blocului la tine sa faca gratar:))

    • de abia azi au facut gratar bastanii, da i-o prins furtuna…jur ca intr-o zi am sa-mi fac curaj sa ma duc sa le cer o halca de carne fripta:)) ca toate mirosurile se urca pe balcon la mine din gradina

  1. Pingback: De prin Bucureşti - Ziarul toateBlogurile.ro

Lasă un răspuns

