Occupation: interior designer

Am văzut pe net cum lumea face un „extreme makeover ” unei camere  şi mi s-a părut foarte uşor, dar când m-am apucat acum 2 săptămâni (cum ziceam aici) de vopsit mobila şi pictat pereţii, am realizat că este de fapt muncă de migală şi răbdare, cu dureri de spate, de mâini şi de picioare. Dar cu un buget fix, cu ajutorul lui fratemiu (George) şi al prietenei lui (Andra) am reuşit să terminăm la timp şi am făcut o gramadă de chestii pe care nu credeam că voi ajunge să le fac vreodată.

Proiectul e semnat de Andra:

Aşadar, începem:

1. Am vopsit servanta albă: după ce am dat ca nebunii cu şmirghelul pe ea, ca să se ducă lacul vechi şi să se prindă vopseaua, am dat-o cu vopsea albă în 3 straturi ca să ascundem „micile defecte”, după care am lăcuit-o şi am pictat pe uşile ei maci.

2. Am vopsit biroul turcoaz: având în vedere că este din lemn de brad care absoarbe, a trebuit să dau vopseaua într-un singur strat, după care l-am lăcuit.

3. Am vopsit un scaun roşu: tot în 3 straturi şi apoi l-am lăcuit.

4. Cu desenele de pe pereţi a fost o întreagă aventură de la proiect, până la a ajunge să le facem. Cum niciunul dintre noi nu era destul de cool să facă grafitturi cu talent, a trebuit să ne chinuim cu şabloane şi ziare. Deşi am avut măşti de protecţie, la sfârşitul unei zile de stat în mirosul şi vaporii de spray eram la fel de high ca boschetarii care inhalează prenadez.

Şi filmuleţ cu camera 360 de grade, cam trist, că este editat cu Windows Movie Maker:

Posted on Octombrie 3, 2010, in Fuck(ultate)!, Timp Liber, Unde fugim de acasa?. Bookmark the permalink. 6 comentarii.

  1. oau e incredibil de fain 😀 si ideea si cum arata.. nu stiu ce sa-ti urez..have fun in noua ta camera? 😀

  2. Bravo mujer, a iesit criminala camera! mult succes la facultate si poate iesim la o sangria intr-o zi, de dragul vremurilor bune >:D<

  3. eu n’am ramas asa impresionata pt ca pun ca oricine poate face asta….chiar si eu…asa ca nu mai am ce sa mai zic… Glumeeeeeeeeeesc! (doar tu stiai asta) E atat de faiiiiiiiiiiiiiiiin! Tocmai i’am zis lu Flori ca i’ai lua locul la Facult de Design (bineinteles ca si aproape ca m’a injurat dupa ce s’a chinuit atata sa intre acolo… app flori, sa vii pe la mine, ai auzit, steoampo?). Oricum, felicitari!!! Si ajutoarelor tale 😀 te pup. mi’e dor de tine gain

  1. Pingback: Occupation: interior designer - Ziarul toateBlogurile.ro

Lasă un răspuns

