Random post, random things

Câteva chestii adunate de mult timp într-un notepad, pe care n-am avut timp să le postez, până acum:

♥ Vreţi să beţi un ceai în vârf de munte în China? Mai întâi trebuie să parcurgeţi un traseu cam…dificil (click aici să vedeţi tot traseul):

♥ Pentru cei interesaţi de artă, urmăriţi Galeria de Artă să aflaţi unde sunt organizate vernisaje dar şi alte informaţii.

♥ Vă plac bicicletele ? Vă plac şi caii? Ce ziceţi de o combinaţie? (click pentru mai multe imagini):

♥ O melodie frumoasă:

♥ Câteva mesaje:

* După 5 posturi „wiki-şmen” încununate cu succes 😀 , m-am oprit pentru că mi-am dat seama că timpul nu-mi mai permite să fiu la zi cu ele. Dar oricând voi avea timp şi dacă aflu cuvinte noi, voi posta. Până atunci, o trecere în revistă a celor deja existente:

Wiki-şmen (1)

Wiki-şmen (2)

Wiki-şmen (3)

Wiki-şmen (4)

Wiki-şmen (5)

* Pentru cei din grupă: duminică ora 16:oo, Piaţa Unirii (Splaiul Independenţei).

Have a fun weekend!

Posted on Octombrie 16, 2010, in Fuck(ultate)!, Timp Liber, Unde fugim de acasa?, Wikipedia. Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

