Alergând cu Iisus prin iarbă

Mă, n-am nimic împotriva sectanţilor, e treaba lor dacă fac spirala ciocolatei amare cu lapte şi căpşuni în fundul gol pe malul mării sau dacă fac gang bang în poeniţa din pădurea crocobaurilor crocobauzdugaţi. Dar uitându-mă cu fratemiu printr-o cărticică primită la metrou intitulată sugestiv „Calea spre Dumnezeu”, am râs până mi-au dat lacrimile de desenele idioate din ea.

Adică zic şi eu, dacă vrei să-ţi promovezi religia încearcă şi tu chestii mai inedite, angajează graficieni calumea şi textieri cu idei bune. Sau de fapt, poate tocmai ăsta este scopul lor: să atragă prostimea cu desene făcute de copiii de la şcolile speciale şi texte siropoase.

Mai jos am să vă invit într-o călătorie spre „porţile Raiului” unde Dumnezeu probabil vă aşteaptă cu brioşe calde:

– vacile, leii şi elefanţii sunt prieteni buni:

– ăsta-i comentariul lui fratemiu: „Ia la Arhanghelul Mihail ce sabie Jedi are!”:

– singur pe-o insulă, nea Ilie îi scrie lui Moş Crăciun să-i aducă Împărăţia Cerului:

– Iisus căutând soneria:

-mai ceva ca-n „Thriller”-ul lui Michael Jackson:

– Gigel e băiat bun şi îşi face rugăciunea în fiecare pauză, în timp ce alţi copii sunt răi şi vorbesc!

– mai lipsea o ancoră şi tatuajul ăsta era demn de un tirist asudat şi creştin:

– lui Iisus îi place „Zorba Grecul”:

-citatul din carte zicea aşa: „Acest băiat a luat hotărârea corectă care duce spre viaţa veşnică.”

-pentru suflete pierdute, încadraţi-vă pe banda a doua

Posted on Noiembrie 4, 2010, in Unde fugim de acasa?. Bookmark the permalink. 5 comentarii.

  1. chiar exista religii care fac spirala ciocolatei amare cu lapte şi căpşuni în fundul gol pe malul mării????? damit, unde am fost eu tot timpul asta?? :))

  2. preferam mare si ciocolata 😦

  3. il iubesc pe dumnezeu

    nu e frumos din partea voastra !!! odata erati si voi copii dumnezeu ii iubeste pe toti cand veti muri cred ca dumnezeu va va duce in rai va va ierta dar sa nu mai faceti asta!!!!!!!

Lasă un răspuns

