ZTJ: follow-up

După cum vedeţi, după ce m-am jucat şi am făcut afişul, teaserele şi diplomele pentru Ziua Tănărului Jurnalist, mi-am „încheiat” munca la acest proiect cu o mapă de follow-up, de care sunt foarte mândră:



Pe lângă mapa asta, vroiam să fac un bilanţ al meu despre ce a însemnat proiectul ăsta pentru mine….nu chiar cu sentimentalisme, pupici şi inimioare pufoase, ci cu chestii serioase care ar trebui să-mi folosească mai departe (totuşi nişte inimioare nu strică).

Ce am învăţat:

să scriu un mail oficial (da, înainte nu mă pricepeam aşa de bine)

să vorbesc la telefon cu persoane importante (nu de genul ” ce faci fataah?”)

să lucrez în echipă…mai bine

să am încredere în membrii echipei

să mă descurc în situaţii de urgenţă

să-mi administrez timpul (la un moment dat, aveam de făcut un referat pentru facultate, 2 persoane de contactat şi un afiş de făcut)

că panica şi dramele ţi le creezi tu singur (dar vai, au fost destuleee!)

Pe lângă toate astea, m-am hotărât ce vreau să fiu când voi fi mare 😀 .

Mulţumesc echipei de „juniori” ZTJ şi coordonatoarelor proiectului!

Posted on Ianuarie 30, 2011, in Activităţi, Fuck(ultate)!, Timp Liber. Bookmark the permalink. 4 comentarii.

  1. 🙂 Sunt mândră de tine (încerc să las sentimentalismele şi inimioarele pufoase pentru alta dată)! şi mă bucur că ai învăţat câte ceva din proiect… şi… spune-ne…ce te faci când vei fi mare?

  2. da, si eu vreau sa stiu ce te faci cand te faci mare 😀

  1. Pingback: ZTJ: follow-up - Ziarul toateBlogurile.ro

Lasă un răspuns

