Hate day

Acum câteva zile îi ziceam Alexandrei că aici-şa pe blog la mine ar trebui să scriu numai lucruri frumoase. Ştiu că am dat în mintea lui fratemiu, dar am câteva chestii care ma enervează şi vreau să mă lămuresc şi eu (dacă aveţi raspunsul la întrebările mele, vă rog, ajutaţi-mă):

1. Care e faza cu YouTube? Netul meu e cam idiot. Îmi las clipurile să se încarce. Se încarcă. Dau full screen. Dau play. Se descarcă ce s-a încărcat mai devreme. Aştept. Se încarcă full screen. Dau play. Se blochează.  (în secret, visez să îmi deschid un site mai tare decât YouTube cu videouri pe care să le pot vedea hd-wide-wild-wild-full-mega-full-screen, da da!)

2. Ce pişca măsii au tănţile de la garderobe? De ce se uită cu aşa sictir şi au o faţa de parcă ceva le miroase foooarte rău şi stricat sub nas, atunci când te duci să-ţi laşi haina (teatru, operă, concert simfonic, ce-o fi)? Data viitoare tanti, ca să nu-ţi provoc o criză care să-ţi distorsioneze muşchii feţei într-o mască thriller, am sa intru în sală şi am să-mi ţin haina în braţe. HA!

3. Ce se întâmplă în magazinele alea kichoase de mall? De ce paznicul mătăhălos te urmăreşte peste tot în magazin…nu serios nenea, mă scap pe mine numai când mă uit la tine! De ce crezi că aş fura un body gel cu sclipici? Pentru că azi a fost la mine ziua tenişilor (de fapt sunt cam anii tenişilor) şi nu a botinelor ţuguiate tip Ali-Baba cu toc? Nu-mi place despre tine şi despre rafturile pe care le păzeşti.

4. De ce stăpânii câinilor (şi acum mă refer la hidoşii pechinezi – nu intenţionez să le jignesc decât pe cele două potăi în cauză – ai vecinului de sub mine) nu ştiu să-şi ţină în frâu dihaniile? Vezi că sare la piciorul meu: tu stai. Vezi că dă să mă muşte: tu stai. Vezi că îmi îndrept vârful cizmei înspre botul turtit al potăii: tu urli! (that’s a progress). Începând de azi, nenea vecinu manelist de sub mine,  să ştii că iubesc toţi câinii vagabonzi, care nu numai că nu mă latră şi nu mă muşcă, dar mă şi conduc fericiţi până la metrou.

5. Ştiu că voi suna ca baba de la parter care stă şi se uită pe vizor, daaaar de ce oamenii se refugiază în scările de bloc să bea şi să fumeze? N-au case sau crâşme la colţ de bloc? Şi nu mă refer la copiii cool care se ascund de părinţi, ci de neni în toată firea care vin cu sticla de vin sau bere şi cu ţigări ca să împută casa scării şi să-ţi dea the creeps când ieşi sau intri în bloc. Şi nu-s vecinii mei! Pe cuvânt de babă detectivă.

6. Care-i treaba cu vocabularul oamenilor? Am ajuns să mă tem să folosesc „decât”, „după” sau „xerox”, de frică să nu dau cu bâta-n baltă. Nu sunt profă de română şi uneori vorbesc şi eu aiurea, dar când aud cuvinte folosite aiurea, simt că-mi apar mici găuri în timpan.

Ei bine, aşa stă treaba şi cu „decât”: se foloseşte în propoziţii negative, de tipul „Nu mai am decât un leu în buzunar” şi NU „Am decât un leu în buzunar”.

Cât despre „xerox”: nu există „seros„, „serox” şi nici „xeros„, serios! Check the DEX.

Iar cu „după”: ştii când mama îţi zice „Nu îţi mai arunca şosetele după dulap!” ? Şi te prinde de mână în timp ce tu tocmai te pregăteşti să arunci a doua şosetă? Păi nu prea poţi să-i răspunzi „Ia mâna după mine”…că mama îţi trage o mamă de bătaie, nu din cauza şosetelor, ci pentru că eşti analfabet (at least, that’s what my mom would do). Şi „după” is not the same thing cu „de pe„.

7. De ce uneori miroase în metrou (mă refer la trenuri, nu la staţii şi în special la alea de pe rutele aglomerate) a pipi? Prima oară când am simţit, m-am distrat: „S-o fi scăpat vreo mamae pe ea!”, dar după asta chiar mă întrebam. Metrourile care duc spre Unirii, Universităţii sau Victoriei nu prea sunt goale, aşa că e practic imposibil să te distrezi şi să iţi scrii numele cu urină pe scaune fără să fii asistat de un public numeros. Aşa că…singura variantă plauzibilă rămâne aia cu mamaia.

Cam astea sunt întrebările mele existenţiale, dacă aveţi răspunsuri la ele, be my guest!

Posted on Februarie 1, 2011, in Funny, Timp Liber. Bookmark the permalink. 5 comentarii.

  1. Barbatii aia cred ca se ascund de neveste

  2. =))=))du-te tu la serox sa ti-o tragi:)) si youtube ma dispera X(

  1. Pingback: Hate day - Ziarul toateBlogurile.ro

Lasă un răspuns

