Călătorii

Titlul acestei prime poveşti ar trebui să fie: „Cum am ajuns în Braşov la sfârşit de sesiune”.

Păi a fost cam aşa: înainte de a termina examenele am plănuit să fugim un weekend la o pensiune de lângă Braşov cu grupa. După ce am terminat sesiunea, n-am mai ajuns să punem în practică planul din diverse motive.

Lenevind aşa într-o seară şi vorbind cu Otilia pe mess, am hotărât să mergem a doua zi la Braşov. Am anunţat şi alte persoane (hint: data viitoare veniţi, că vă mănânc!)…dar în cele din urma am rămas doar eu şi Otilia dispuse să facem un trip spontan. La 6:30 eram în gară gata să pierdem trenul, chestie care s-a întâmplat şi la întoarcere. :-„

Ce-am făcut în Braşov? Am vizitat Biserica Neagră şi am luat micul dejun în stil français într-o „German Bakery”. Eu mi-am cumpărat o pereche de şosete pufoase pentru că aveam tenişi şi degete congelate (acum toată lumea poate face gluma pe seama mea: „Ce ţi-ai luat de la Braşov?” „Eh, şosete!”). Am stat pe băncile din Piaţa Sfatului şi am făcut scenarii despre porumbeii care curtau porumbiţele, am râs de pattern-ul „copilul care sperie porumbeii”,  am făcut poze pe film cu Lomo-urle taţilor noştri, am mâncat kurtos kolac şi ne-am plimbat pe străduţele înguste şi prin gangurile întunecate. De fapt, am pierdut 6 ore plimbându-ne de aiurea.

De ce vă povestesc toate astea? Ca să vă fac în ciudă? Nuuuu…bine, poate puţin. DAR! Pe tren înspre Bucureşti, eu şi Otilia am decis: vom avea întotdeauna un fond de rezervă ca măcar o data la 2-3 săptămâni să mergem într-un oraş străin să ne plimbăm pentru o zi.

Pentru mai multe poze, click aici!

PROPUNERE: hai să înfiinţăm un Club al Călătorilor! Cu fondul ăla de rezervă de care ziceam mai sus, pe care fiecare membru al Clubului ar trebui să îl aibă, vom merge într-un oraş străin la o dată stabilită. Putem să  facem un blog comun pe care să povestim călătoriile în grup sau de ce nu şi cele pe care le facem singuri, unde vom posta pe lângă texte şi poze interesante.

Ia luaţi de votaţi!

Posted on Februarie 13, 2011, in Unde fugim de acasa?. Bookmark the permalink. 1 comentariu.

Lasă un răspuns

