Flash news!

Chiar dacă blogul a împlinit 2 ani pe 6 ianuarie (conform datării primului meu post), eu m-am gândit să fac ceva frumos pentru voi, cei care sunteţi fanii  mei numărul 1 (ştiu că e un dezacord la mijloc, dar sunt convinsă că există pe acolo oameni care au pus măcar un bookmark cu blogul ăsta? măcar unul? ¤puppy eyes¤…hai că suna a milogeală deja :-„).

Here’s my gift:

Pe lângă asta, mai am şi alte veşti bune: în urma celor 7 zile în care s-a putut vota ideea înfiinţării Clubului Călătorilor, majoritatea a hotărât că ar trebui să ducem ideea la stadiul următor.

Aşadar, următorul pas este să punem pe roate blogul, să postăm mai multe informaţii despre cum se va desfăşura toată treaba asta şi să primim membri  şi să veniţi şi voi cu alte idei.

Până atunci, pregătiţi-vă părerile, ideile şi dorinţele ca să ne uimiţi!

Posted on Februarie 18, 2011, in Timp Liber, Unde fugim de acasa?. Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

