Burberry

Nu mă omor eu prea mult după modă, dar îmi place o campanie publicitară bine făcută. De data asta trebuie să aduc în discuţie Burberry (da, nu mă omor după poşetele plic şi pantofii cu toc, dar trenciurile alea ale lor mă obsedează!).

Ce m-a impresionat la ei? Faptul că ştiu să-şi vândă ţara. Nu mă înţelegeţi greşit, nu la propriu; ci brandul lor+artiştii lor+”that british something” într-o mare campanie de publicitate.

Acum vreo 3 ani am intrat aşa de fun pe site-urile unor case de modă. Pe lângă Versace şi Dolce Gabanna (aşa de kitschurizaţi au fost sărmanii pe meleagurile noastre, că începi să te întrebi: „Is this the site where I can find the real shit?”), am dat şi peste Burberry. Mi-au plăcut filmuleţele dar mai ales melodia care rula pe fundalul lor. Îmi place că modelele lor au aspectul ăsta de british indie şi ce e mai interesant, este că pentru fiecare sezon iau o formaţie britanică necunoscută, îi fac modele şi ca soundrack al shootingului iau o melodie de-a lor.

De atunci, tot revin la fiecare sezon să-mi reîmprospătez folderele cu muzică (vezi Blondelle – Pest control, One Night Only – Just for tonight, The Feeling – Rose). Dacă intraţi pe pagina lor de Facebook, găsiţi melodiile acustice foarte faine ale unor formaţii britanice unknown; dacă nu aveţi profil de Facebook, le puteţi vedea pe YouTube.

Posted on Februarie 25, 2011, in Fuck(ultate)!, Muzici, Timp Liber. Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

