Spamming my patience

Câţi dintre voi nu aţi primit cereri de genul pe mail? Unele ajung în spam din proprie iniţiativă, unele ajung pentru că le arunc eu acolo. Chestia e că mi se pare ok când un prieten/cunoştinţă îţi cere personal pe mess să votezi sau să vezi o treabă interesantă şi educativă. Dar când primesc pe mail cerinţe de genul celor de mai jos, mă gândesc dacă există ceva mai mult decât spam pentru ele (report abuse?).

  • „Hei, am şi eu un căţel pe moarte pe site-ul nuamviaţădarampotăivirtuale.ro, mi-l votezi un pic?”
  • „Hello, I am Muhamib Alazi and I died recently, but I will send you all my money!”
  • „Vrei să faci bani rapid stând şi lenevind pe canapea cu o pungă de chipsuri în braţe? NOI am găsit soluţia!”
  • „Prietenul meu are nevoie de voturi pe site-uri pokerderahat.ro, ce zici să-l ajuţi şi tu? N-are bani să se cace, dar să joace poker are.”
  • „Hello my dear and lost friend! I am writing you from Timbuctu. My family died. Can you send me some money?”
  • „Daţi-mi câteva steluţe pe site-ul ţâţeşipuţe.org. Dacă voi câştiga, voi pleca în Tenerife să întreţin să fiu întreţinută de magnaţi ruşi!”

P.S.: îmi pare rău că n-am pus şi  k-urile, q-urile, tz-urile, 2 de i în coada cuvintelor  sau despărţirile făcute aiurea…am încercat să traduc tâmpeniile 😀

Posted on Martie 20, 2011, in Funny, Gramatica interactivă, Timp Liber. Bookmark the permalink. 1 comentariu.

  1. da-mi voie sa ma cac pe mine de ras =))

Lasă un răspuns

