Câine supărat pe viață, caut alinare în carnea umană.

Bucureștiul este cunoscut pentru haitele de câini înfometați și supărați pe oameni. Și mie mi s-a întâmplat să dau de câini furioși care să mă latre, dar ce m-a determinat să scriu despre asta a fost pățania Alexandrei. Ei îi păzea strada un câine mare și furios; domnul animal s-a gândit că ar fi bine să o alunge de pe teritoriul lui, așa că Alexandra a făcut stânga-mprejur și a ajuns pe altă parte acasă.

Nu sunt nici eu mai brează, mi se scurge inima-n stomac și stomacul în chiloți când încep potăile să latre. Dar până acum am reușit să scap nemușcată de băloasele creaturi.

Câteva tactici:

  • Dacă e noapte sau pustiu, când ajung în dreptul „pajiștii” unde locuiește gașca gangsta de câini, o ocolesc frumos; astfel nu le încalc teritoriul și nu sar la mine.
  • La fel și atunci când trec pe lângă mașini: unii dintre ei se ascund sub ele și îți sar la picior când treci pe acolo.
  • Dacă dau de unul care  latră la mine, merg spre el și îi vorbesc. Da, sună ciudat, dar frazele folosite sunt: „Hai măi cățelandru, de ce ești supărat?”, „Cățeeel, cățel, hai nu mai lătra, nu fi purcel!”.
  • Dacă dau de o întreagă haită, stau și văd dacă se latră reciproc sau chiar au o treabă cu mine. Dacă latră spre mine, ma dau ușor în spate, după care mă întorc și merg în direcția opusă în pas normal. Call me chicken, dar prefer să ajung acasă după o oră două și neciopârțită de colții lor.

Câteva tactici imaginare:

  • M-am gândit eu și am zis că ar fi bine să am după mine niște felii de salam, ca în momentul în care vine haita spre mine să îi surprind cu ceva bunătăți. M-a readus fratemiu cu picioarele pe pământ, spunându-mi că salamul ar putea fi chiar cauza atacului lor și nicidecum rezolvarea conflictului.
  • O idee a fost să porți cu tine deodorant/spray paralizant și în momentul în care se apropie de tine potaia, să-l „parfumezi” în ochi. Dacă e gașca toată, ai pus-o, îți trebe mai multe mâni și mai multe deodorante (oricum, pentru ieftineală, mergi pe alea marca Carrefour).
  • Aș putea foarte bine să am și o brichetă. Mică dar sigură, mai ales alături de deodorantul de mai sus…cum vă sună niște hot dogi flambați?
  • O altă soluție simplă a fost o ghioagă (bâtă, par, băț), dar ar fi cam ciudat să o iei cu tine în oraș și să o lași la garderobă în Club A.

Și George Topârceanu îmi aprobă tehnica comunicării verbale cu potăile: ia vedeți poezia Câinele ovreiului.

Posted on Iunie 7, 2011, in Cronici Crângășiene, Funny. Bookmark the permalink. 5 comentarii.

  1. Există o tactică bună care îi face pe câini să te ocolească şi nu invers 🙂 O colegă avea un aparat (cam cât un telefon de mare, deci nu imposibil de luat la tine peste tot), când avea nevoie apăsa un buton, iar aparatul respectiv scoate anumite sunete deranjante pentru câini şi îi goneşte 🙂

  2. Aparatul de care spui tu se numeste DogChaser si functioneaza pe baza de ultrsunete(deci nu afecteaza cainele fizic-pentru iubitorii de animale; este eco-pentru iubitorii de mediu;insa pune pe fuga cainii, ii sacaie de-i sperie-pentru sadici). Se gaste si la magazinele cu chinezarii, la buticurile de sub Gara de Nord si nici nu-s foarte scumpe(40-60 RON), plus ca-s multifunctionale(au lanterna si unele chiar super-multi-mega-functionale, avand incorporata si functia de electrosoc). Chiar am vazut in actiune un astfel de aparat(doar partea pentru caini + lanterna, nu si electrosocul) si pot spune ca isi indeplineste cu succes scopul.

  3. astept postarea despre tiff 😀

  1. Pingback: Crângăciun « Hippie Cheese's Weblog

Lasă un răspuns

