Acasă la mine

Săptămâna asta am fost la Piatra. N-am mai ajuns acasă de vreo 4 luni și a fost ca o „reîncărcare a bateriilor” pentru ce urmează: o săptămână la mare alături de Otilia și Iulia și o săptămână la munte alături de Oana (despre ambele și încă vreo 2 excursii, în curând pe Clubul Călătorilor). Urmând sfatul mamei, am mâncat, am dormit și m-am plimbat 🙂 .

Cum Smena 8M a cedat nervos în timpul călătoriei cu trenul (a murit cu totul), am scormonit pe acasă și am găsit o Smena Symbol, am peticit-o un pic și am facut teste pe un film (dacă aveți de developat poze, veniți în Piatra unde 3 filme costă 26 de lei și nu dublu, ca în București).

Și câteva poze făcute cu telefonul:

Vacanță plăcută în continuare!

(și mai aruncați un ochi pe pagina de Facebook a Clubului Călătorilor, să vedeți prin ce orașe mai suntem!)

* expresia „acasă la mine” îi aparține de fapt și de drept Ralucăi…cu brevet de invenție!

Posted on Iulie 31, 2011, in Unde fugim de acasa?. Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

