Stufstock

Anul acesta am ajuns la Stufstock din întâmplare: Carmen de la NexT m-a chemat să fac voluntariat pe acolo. Am stat doar 4 zile, dar cum zicea și Alexandra: În Vamă, timpul curge mai greu. Eu știu de ce pentru mine a curs mai greu – pentru că am lenevit la soare, am mâncat înghețată și am împărțit pliante.

Eeeei, ce vreau să vă spun eu este că de vineri încep concertele și ar fi bine să fugiți acum cât mai aveți timp, să le prindeți! Programul îl aveți aici.

Nu vă fac o poveste detaliată despre cum a fost în Vamă, pentru ca Ana a descris-o perfect în Clubul Călătorilor (click să vedeți), prin prisma festivalului Folk You!

Totuși, le mulțumesc următoarelor persoane:

  • Carmen, pentru că m-a hrănit aproape zilnic și a lenevit ca un gândac la plajă cu mine.
  • Simo, Rareș, Goran, Muri, Marius, Piști, Snoop (erau și un Marin și George la un moment dat…vedeți, v-am ținut minte pe toți) pentru că ne-au primit pe mine și pe Oana la ei și nu ne-au lăsat să ne înghețe cururile în cort.
  • Oana și Filip, pentru că mi-ați arătat ce înseamna boschetăreală 🙂 .
  • Sorin, pentru că mi-ai dat momentul amuzant perfect înainte să o șterg spre București: Carmen și apa.
  • Doamnei și domnului drăguți din tren, care m-au hrănit până la refuz cu tot felul de bunătăți, până la București (probabil au auzit convorbirea telefonică în care spuneam că mai am doar 5 lei în portofel).
  • Voluntarilor de la Stufstock, pentru că mi-au amintit ce înseamnă să fii super entuziasmat.
  • Și tuturor celorlalți oameni pe care i-am cunoscut pe acolo zilele astea.

P.S.: vouă, domnilor jegoși care m-ați frecați zilnic la cap să vă dau un leu, nu am de gând să vă mulțumesc; și ca să știți, când m-ați întrebat cum de am reușit să îmi păstrez bani de drum înapoi, răspunsul adecvat era: „Ca să nu ajung să rămân aici cu voi, întinzând mâna ca trista”.

Posted on August 25, 2011, in Unde fugim de acasa?. Bookmark the permalink. 1 comentariu.

Lasă un răspuns

