Trei treburi esențiale

Întoarcerea mea în Piatra Neamț devine din ce în ce mai grea și totul din cauza unei alergii idioate. Cum să vă spun, pot să mânânc praf sau blană de cățel/pisică pe pâine și n-am nimic. Dar de când mi-a văruit bunica mea camera, ochii mă mănâncă și îmi curg, nasul e ca un cep fără robinet și irascibilitatea mea crește văzând cu ochii. Am zis totuși să dau o fugă la farmacie (cine își petrece prea mult timp pe 9gag, va înțelege și mai bine).

Și melodia asta – eu înțelegeam la un moment dat:  “All the other kids with the pumped up kicks, you better run, better run, faster than my brother!”. În capul meu era deja un posibil scenariu super mișto al copilăriei mele, cu fratemiu care fugea după copchii de vârsta mea, să le rupă picioarele și să le fure shuzii faini pentru mine…

Și ce mă așteaptă în camera mea din București săptămâna viitoare? Ca să mi se termine filmele, mereu fac poze aiurea prin cameră, așadar, astea sunt niște rebuturi:

Posted on August 30, 2011, in Funny. Bookmark the permalink. 1 comentariu.

Lasă un răspuns

