Restanță

N-am restanță la scris pe blog, ci restanță la Introducere în Sistemul Mass Media. Da, am o boabă. Nu mi-e nașpa cu ea, pentru că recunosc: nu am învățat pentru că mi-am ocupat timpul cu lucruri care pariez că mă vor ajuta mai mult în „carieră”. Dar restanța-i restanță și trebuie să o iau, n-aș vrea să o plimb prin anul 2.

Dar distractiv a fost când, după ce am aflat de existența ei, ascultam radio și tot schimbam posturile și versuriile melodiilor se potriveau cu restanța mea.

Uite așa:

„But don’t look back in anger…” (Oasis – Don’t look back in anger)

„It’s gonna take time, a whole lotta precious time, it’s gonna take patience and time to do it right, child.” (George Harrison – Got my mind set on you)

„It ain’t the first time that a man goes insane.” (Anouk – Nobody’s wife)

„Life can be cruel in a way that I can’t explain. (Jeniffer Lopez – Ain’t it funny)

„My life is brilliant…” (James Blunt – You’re beautiful)

„I think of you every night and day, you took my heart then you took my pride away.” (Joan Jett & The Blackhearts – I Hate Myself For Loving You)

„I’m going down in a blaze of glory. Take me now but know the truth.” (Bon Jovi – Blaze of glory)

„All we have to do now is take these lies and make them true somehow.” (George Michael – Freedom ’90)

Oricum, a doua zi după restanță o zbughesc la Milano și promit să fac update-uri zilnice cu poze pe pagina de Facebook a Clubului Călătorilor și când mă întorc, să vă spun pe blogul Călătorilor povestea întreagă.

Până atunci, vacanță plăcută în continuare!

Posted on Septembrie 7, 2011, in Fuck(ultate)!. Bookmark the permalink. 1 comentariu.

  1. auzi, cica fuck(ultate)… :))))) gaina, de unde iti tot vin ideile astea? :)) :*

Lasă un răspuns

