Bunicii mei

Nu știu dacă v-am povestit vreodată despre bunicii mei. De fiecare dată când fug la Piatra în vacanță, pe lângă faptul că aplică mereu strategia cu: „trebuie sa mănânci bine aici, că acolo în București cine o să-ți facă de mâncare?”, mă amuză mereu cu dialoguri și replici personalizate.

Mai jos, aveți un calup de replici:

Bunicul:

  • Lasă că nu se murdăresc, că doar nu sunt de mămăligă! (despre pereți)
  • Ibric, Guță, Rică, Labuș, hai mă tontule, unde ești? (strigând motanul)
  • Las că știu eu că numai ce plec un pic, bunica dă o petrecere secretă.
  • Mare gagicar sunt!
  • Tu nu vezi ce moale-i ăsta? Îi dai drumul la 2 centimetri de pământ și tot în fund cade! (tot despre motan)
  • Mă uit la ăștia cum se ceartă ca chiorii (despre politicieni).
  • Fac o șmecherie de tocăniță de ciuperci! Ai să vezi!
  • Moaș-ta pe gheață! (când nu-i iese ceva bine)

motanul cu mai multe nume


Bunica:

  • Am să fac o varză călită de mama măsii!
  • Dacă te aud că-mi spui mamaia în loc de bunica am să te reneg! (către mine)
  • Am stat un pic de vorbă cu niște doamne, dar ghidihoiul a luat-o înainte. (despre bunicul)
  • Nu te mai uita la mine cu ochii ăia de viezure! (către bunicul)
  • Asta? O am de la o doamnă! (despre diverse lucruri care apar prin casă)
  • Mi-a spus o doamnă că te-a văzut în oraș. (echivalentă cu mi-a spus o păsărică)
  • Am făcut un pandișpan! Chelbunătate!
  • Buuuuuun! Ca o prăjitură! 
  • Nu fac asta, să mă pici cu lumânarea!

Aceștia sunt bunicii mei în cuvintele lor.

Ai voștri bunici ce  chestii amuzante spun?

Posted on Octombrie 20, 2011, in Funny, Unde fugim de acasa?. Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

