Oțetari

Azi după am ieșit din LIDL cu borcanul de castraveți murați în mână (dacă aude bunica mea asta, mă bate: „ți-am zis să iei de acasă castraveți, că doar pentru tine i-am pus!”), singura chestie la care mă gândeam în drum spe casă era să nu mă lovească maşina că s-au dus dracu cornişonii mei.

Trecând peste asta, tot în LIDL (Otilia – căreia îi aparține și poza de mai sus – zice: „nu înțeleg de ce i-au schimbat numele într-unul atât de retardat: LI-Dî-Lî, ce-i asta?”) după ce am observat oamenii, mi-au trecut prin cap două întrebări:

  • De ce unii bărbați insistă să își lase părul lung când chelia lor e deja de mărimea unui CD sau le lipsesc smocuri esențiale de păr pe alocuri?
  • De ce unele mame vor să-și educe copilul în mijlocul magazinului? („L-ai dat jos, îl pui la loc! L-ai dat jos, îl pui la loc!”).

Dar să nu vă confuzez. Ce-i cu poza? (pe lângă cornișonii în oțet).

Păi tot azi am stat pe Strada Oțetari, unde era unul dintre posturile Treasure Hunt-ului Job ca afară. A fost o zi amuzantă, cu poze aiurite, cu pisici mângâiate printre garduri și case bătrâne.

Dacă n-ați avut ocazia să vă înscrieți și să câștigați chestii la Treasure Hunt, vă așteptăm la Open Day la Unilever și la două workshopuri faine. Găsiți mai multe detalii pe site-ul Job ca afară!

Posted on Octombrie 22, 2011, in Timp Liber. Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

