Cum a încercat mama să mă învețe italiana

Când va vedea mama mea asta, o să zică „Da’ când am încercat să te învăț italiană?”. Nu te mai obosi să mă întrebi direct măi mamă, că eu știu că ți-ai încropit un plan de manipulare și aplicare a tehnicilor de învățare atunci când îmi puneai melodiile astea aproape zilnic.

Am uitat să menționez, că meditațiile astea le-am primit în cursul ultimilor doi ani.Tot ce am reținut e că „mi scapa la pipi!”…și asta nu mi-a folosit la Milano 😀 .

Posted on Noiembrie 2, 2011, in Funny, Muzici. Bookmark the permalink. 4 comentarii.

  1. „Mi scapa la pipi!” de atata ras. Multumesc, Oana!

  2. miiii scapa la piiiiiiiiiiiiiiiiiiipiiiiiiiiiiiiiii!!! cum sa nu te ajute asta la milano? si daca faceai pisuc pe tine?

  3. Il gato PUZZOLONE hahahaha. Nu pteau sa-i puna alt nume? :)))))

Lasă un răspuns

