Există și oameni drăguți pe net

Da!

Să vă spun povestea pe îndelete…Când am fost la Milano, Pamfil (laptopul meu) nu a putut suferi schimbarea de aer și a decedat. Mai exact, hardul meu a murit. Hardul pe care aveam toate desenele, logourile, afișele, toată munca mea de un an, a murit. Pamfil e în garanție, dar tot ce pot să-i facă cei de la eMag e să-i pună un hard nou și să-l ia pe cel vechi înapoi. Problema e că eu nu vreau un hard nou (pe care mi l-a donat oricum fratemiu), ci vreau să-mi recuperez datele, iar recuperarea lor costă de la 500 de lei în sus. O magie!

Dar trecând peste decesul hardului lui Pamfil, să revenim la partea cu logo-urile. După ce am făcut logo-ul pentru HippieCheese, m-am jucat cu unul și pentru Clubul Călătorilor. Înainte să postăm povestea despre Bulgaria, am zis să-i fac un logo al lui definitiv, frumos și simplu, dar să păstrez același font. Font arhivat pe hardul vechi și logo vectorial tot pe hardul mort. M-am pus pe căutări, dar fontul nicăieri. Ca să ajung la WhatTheFont! și apoi pe forumul MyFont, să întreb și într-un minut să mi se răspundă.

Așa am ajuns la concluzia că sunt și oameni drăguți pe internet. Nu știu cine este domnul Larss care mi-a răspuns, dar aș vrea să-l strâng în brațe!

Oricum, aruncați un ochi pe povestea noastră bulgărească de pe Clubul Călătorilor (iar pe pagina de Facebook găsiți și poze frumoase).

Tot legat de pierderea datelor, am adunat toate edițiile Gramaticii Interactive într-un mic mic manual…de pe Facebook, pentru că nu le mai am în calculator. Oricum, chiar dacă nu am epuizat exemplele, le-am punctat pe cele mai importante.

Posted on Noiembrie 26, 2011, in Gramatica interactivă, Lucruri frumoase. Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

