Fata cu părul scurt

Nu pot să mă plimb cu metroul atâta timp și să nu observ oamenii. Așa că am zis că ar trebui să fructific aceste plimbări și să le transform în portretele lor.

Așadar, faceți cunoștință cu Fata cu părul scurt:

Azi nu m-am gândit bine ce să pun pe mine. Bineînțeles, după noaptea nebună pe care am avut-o, nici nu-mi imaginez că aș fi putut să stau să caut niște haine potrivite pentru un singur drum spre Universitate. Pantalonii ăștia în carouri îi am din liceu, la fel și adidașii. S-au tocit în tălpi și pielea întoarsă a devenit albă din gri, dar mie tot îmi plac. Totuși, nu m-am gândit prea bine când mi-am pus maleta asta maro…am luat-o așa random din dulap, dar dacă mă uit în geamul metroului, îmi dau seama că semăn cu Daria aia de pe MTV2. De fapt nu, că aia avea părul lung…eh, tot aduc puțin.

Sper că de data asta Alex nu va întârzia. Am uitat să mă demachiez…daaa, am rimelul întins pe toata fața. Ia stai! Că parcă am ochelarii de soare la mine. Bun. Acum nu mai arăt așa rău. Cred că am să închid puțin ochi…nu mă vede nimeni, mai am trei stații. Bun bun.

Posted on Decembrie 4, 2011, in Lucruri frumoase, Timp Liber. Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

