3 ani de Hippie Cheese

Astăzi blogul meu împlinește 3 ani. Cătălin m-a întrebat când am fost în Bulgaria de cât timp am blogul și i-am răspuns fără să știu, că de vreo doi ani așa. Dar după investigații în postări, am descoperit că prima a fost pe 6 ianuarie 2009, despre Filmul de Piatra, care era la prima ediție pe atunci. La început nu m-am gândit că blogul va trăi atât de mult. Nu mă gândesc la treaba asta ca la o artă sau o știință și nu mă autointitulez blogger. Eu pur și simplu trântesc aici tot ce găsesc interesant sau neinteresant în jurul meu. Deși Sebi tot insistă să-mi fac site, eu îl refuz și-i spun că stau bine așa, pe gratuitate.

Fratemiu îmi distrugea…ahem…instala chestii pe laptop și l-am luat la întrebări, ca să testez copilul Gelu proaspăt achiziționat. S-a prins că-l filmez abia la final. Așa că luați de priviți o bucățică de Moldovă și un George în vervă:

Alte proiecte/bloguri de-ale mele:

Cât despre blogul Hippie Cheese, wordpress mi-a trimis raportul anual, pe care vi-l împărtășesc și vouă:

Here’s an excerpt:

The concert hall at the Syndey Opera House holds 2,700 people. This blog was viewed about 12,000 times in 2011. If it were a concert at Sydney Opera House, it would take about 4 sold-out performances for that many people to see it.

Aici vedeți raportul complet cu artificii și lumini.

Posted on Ianuarie 6, 2012, in Funny, Lucruri frumoase. Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

