Britanicii mei preferați

În ultima vreme m-am întors la trupele pe care le ascultam în tinerețile mele cum se întorc pisicile la lapte. Și am observat că am câteva trupe britanice care mă încântă exagerat, așa că am să fac un top 5:

1. Mumford & Sons

Băieții ăștia sunt tare faini. Ca să mai schimb placa, am să o citez pe Iulia: ”Tipul are o voce așa faină, are ceva în vocea aia de îți dă senzația de super plăcut”.

Au și un mini-documentar despre gigs-urile lor din țări străine – Gentleman of the road (aici aveți partea 1, partea 2, partea 3 și partea 4)

2. Laura Marling

Tipa are doar 21 de ani și cântă ca la 40. Am descoperit-o o dată cu Mumford & Sons alături de care a concertat.

3. One Night Only

Acum doi ani când am aflat de ei cântau prin pub-uri în Londra. Dar după ceva timp a dat norocul peste ei cu spotul de la Coca-Cola.

4. The Kooks

Alți băieți frumoși care mă conving în fiecare vară să plec la mare.

5. Tiger Love

Habar n-am cum am dat de ei, dar mai ciudat de plăcuți nu puteau fi.

Posted on Februarie 4, 2012, in Lucruri frumoase, Muzici. Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

