Cotoii de la The Milk

Am dat întâmplător peste ei. Aparent, YouTube-ul e plin de surprize plăcute.

După ce am ascultat melodia de mai sus, am dat un search pe Google să văd ce aflu despre ei. Am găsit niște informații dubioase pe Wiki, cum că unul dintre creatorii Jackass ar fi inființat o trupă Milk prin ’96, dar informațiile nu corespundeau așa că am decis să intru direct pe site-ul lor. M-am îndrăgostit încă o dată: au cel mai simplu și mai frumos site pe care l-am văzut până acum la vreo trupă. Vreo patru capete de pisici și un fundal portocaliu cu o textură de hârtie. Simple as that.

Și încă vreo două melodii de la ei, băieți talentați și frumoși (care mi-aduc aminte vag și de Cold War Kids):

Posted on Februarie 20, 2012, in Lucruri frumoase, Muzici. Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

