Ceai dansant

Sunt presată din toate părțile să fac listă cu ce vreau de ziua mea. Am zis să o postez aici ca aproape de fiecare dată, ca să se ofere oricine se simte darnic:

– încă vreau niște converși verzi sau mov sau roz fosforescent sau clasici sau oricum

– vreau ”De veghe în lanul de secară” de J.D. Salinger (că în clasa a 9-a când am luat-o de la bibliotecă și n-am mai apucat s-o citesc) și ”Hoțul de umbre” de Marc Levyprimit

– băi, am nevoie de un portofel…că mă dezmoștenesc ai mei când văd etichetele de Heineken și Gilman’s Gin lipite pe ăla vechi

– filme pentru aparat (Fuji, Kodak, alb-negru), oridicare 🙂 – primit

– niște pensoane/pensule mari – primit

– acrilice aurii, argintii, fosforescente (tot spun că îmi voi lua, dar n-am apucat) – primit

– ascuțitori și radiere (pe care le pierd frecvent) – primit

– dacă chiar nu se poate, accept cu plăcere (CU PLĂCERE) și bani

– cărți, dulciuri, teniși și bijuterii de orice fel, accept din nou, cu plăcere (CU PLĂCERE)

– vreau să adun lume la mine să facem un movie night la un moment dat (știu că nu intră în categoria cadouri, dar poate să mi se facă pe plac)

Cam atât…e ciudat că în timpul liceului, când nu aveam banii mei, îmi făceam liste kilometrice cu ce-mi doresc. Dar acum, ”de cum am scăpat la bani” (vorba lu’ mama), îmi cumpăr ce vreau și ce nu vreau. Îmi pare rău că n-am o listă mai lungă 😀 .

Posted on Aprilie 23, 2012, in Timp Liber. Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

